اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی استان مرکزی:

مانور ستاد تسهیلات نوروزی در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل‌ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از برگزاری مانور ستاد تسهیلات نوروزی در اراک خبر داد.

مانور ستاد تسهیلات نوروزی در اراک برگزار می‌شود

مجتبی رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مانور در روز 24 اسفند و به منظور تقویت آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با این مانور که تمامی اعضای ستاد تسهیلات نوروزی با تجهیزات و ماشین‌آلات حضور می‌یابند، جشن بزرگ به استقبال نوروز نیز با حضور شهروندان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل‌ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی هدف از برگزاری این مراسم را توسعه گردشگری، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان مرکزی عنوان کرد.

رضوانی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل کمیته راهبردی بناهای تاریخی و مذهبی در این استان خبر داد و اظهار داشت: این کمیته متشکل از مسئولان اداره ‌کل میراث فرهنگی استان مرکزی، اداره اوقاف،‌ استانداری و معاونت امور عمرانی استاندار مرکزی است که برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور پذیرایی از مسافران نوروزی در 40 بقعه متبرکه را در دستور کار دارند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول