اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان خبر داد

افزایش کمیته‌های ستاد نوروزی کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر شهرستان کاشان از افزایش کمیته‌های ستاد نوروزی این شهرستان خبر داد.

افزایش کمیته‌های ستاد نوروزی کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی بعد از ظهر امروز در نشست اعضای کمیته‌های ستاد نوروزی شهرستان کاشان در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: علاوه بر 14 کمیته فعال این ستاد در سال‌های گذشته، امسال دو کمیته جدید نظارت بر تأسیسات و ابنیه تاریخی و کمیته خدمات شهری نیز به کمیته این ستاد افزوده شده است و تعداد کمیته‌های این ستاد را به 16 ستاد افزایش داده است.

وی کمیته‌های نظارت و عملکرد، پشتیبانی و کشیک، نظارت بر تأسیسات و ابنیه گردشگری، نظارت بر بازار و اصناف، خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی و ترافیکی، حمل و نقل و خدمات جاده‌ای، اطلاع‌رسانی و تبلیغات و راهنمایی گردشگران، ارشاد و راهنمایان نوروزی، استخراج و پردازش اطلاعات و آمار، فرهنگی و اجتماعی، خدمات اسکان و اقامت، خدمات شهری و رفاه عمومی، دریافت پیشنهادات و انتقادات و رسیدگی به شکایات و کمیته امر به معروف و نهی از منکر را از جمله کمیته‌های شانزده‌گانه این ستاد برشمرد.

فرماندار کاشان در ادامه با اشاره به واگذاری مسئولیت ستاد سفرهای دائمی شهرستان کاشان به حوزه معاونت عمرانی فرمانداری گفت: ستاد دائمی سفرهای شهرستان کاشان علاوه بر تعطیلات نوروزی باید در طول سال و به مناسبت‌های مختلف، مراسم گلاب‌گیری، مراسم قالیشویان مشهد اردهال و در سایر برنامه‌ها فعال باشند.

جوادی حضور مسئولان استانی و کشوری در شهرستان کاشان را حائز اهمیت خواند و گفت: دیدگاه‌های منفی برخی افراد از شهرستان کاشان و انتقال این دیدگاه به مسئولان استان و کشور موجب خدشه‌دار شدن اعتبار شهرستان می‌شود.

وی همچنین فرهنگ‌سازی برای اینگونه افراد را یادآور شد و گفت: عملکرد افراد زمینه‌های مختلف می‌تواند در جذب و یا دفع افراد مؤثر باشد.

جوادی در ادامه بر استمرار فعالیت‌های عمرانی شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی تأکید کرد و متذکر شد: فعالیت عمرانی شهرستان بدون توقف اما با مدیریت و تدبیر در تعطیلات نوروز باید به گونه‌ای ادامه داشته باشد که از بروز هرگونه مشکلی در این زمینه جلوگیری کند. 

فرماندار کاشان همکاری ستادهای نوروزی شهرستان کاشان و آران و بیدگل، برای استفاده گردشگران و مسافران نوروزی از ظرفیت‌های گردشگری این دو شهرستان را مهم توصیف کرد.

وی همچنین تهیه آمار ورود و خروج مسافران نوروزی و تمرکز برای تهیه آمار جامع و کامل در این زمینه را یادآور شد و گفت: انتخاب یک نهاد و ارگان برای تهیه آمار از بروز هرگونه خطایی در این زمینه جلوگیری می‌کند.

فرماندار کاشان بر انتخاب و ساماندهی تعدادی از بوستان‌های شهرستان کاشان تأکید کرد و ارائه خدمات جامع و سازماندهی شده را برای اسکان مسافرینی که شهرستان کاشان را برای تعطیلات نوروزی انتخاب می‌کنند، خواستار شد.

وی افزود: کمیته‌های اسکان و حمل و نقل ستاد نوروزی شهرستان ضمن تعیین مکانی مناسب و ایمن برای پارک اتومبیل مسافران نوروزی در بوستا‌ن‌ها، باید با اختصاص اتوبوس برای این بوستان‌ها و سرویس‌دهی جهت بازدید مسافران از اماکن تاریخی و گردشگری، از ترافیک و ازدحام در محورهای گردشگری شهرستان جلوگیری کنند.

فرماندار کاشان همچنین بر ساماندهی تابلوهای راهنمایی درون و برون‌شهری کاشان تأکید کرد و گفت: انتظار داریم با آماده شدن تمامی امکانات و زیرساخت‌های شهرستان مهمانان نوروزی، با خاطره خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

انتهای پیام/آ10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول