اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد:

ساماندهی آرامستان برازجان با اعتبار 100 میلیارد ریالی

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از ساماندهی آرامستان برازجان با اعتبار 100 میلیارد ریالی خبر داد.

ساماندهی آرامستان برازجان با اعتبار 100 میلیارد ریالی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی عصر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی برازجان در نشست با خبرنگاران در برازجان اظهار داشت: توجه به نیازها و رشد و توسعه شهر برازجان از مسائل مهمی است که شهرداری برازجان در اجرای پروژه‌های عمرانی مورد توجه قرار داده و در این راستا گام برمی‌دارد.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: در سال جاری اقدامات ارزشمندی در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی در برازجان صورت گرفته و در حال حاضر در این شهر شاهد اجرای 32پروژه عمرانی با اعتبار 175میلیارد ریال هستیم.

حسین‌آبادی در ارتباط با محل تامین اعتبارات اجرای طرح‌های عمرانی ابراز داشت: اعتبار اجرای این پروژه‌ها از 131میلیارد ریال اعتبار داخلی شهرداری و 44میلیارد ریال نیز اعتبار استانی تامین شده است.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های صحیح و مدیریت منابع و امکانات شهرداری برازحان از مسائل مهمی است که در نشست‌های متعددی که با مدیران شهرداری برازجان داشته‌ایم در راستای انجام هرچه بهتر‌ فعالیت‌های عمرانی مورد توجه قرار گرفته و در این راستا توانسته‌ایم اقدامات مطلوبی انجام دهیم.

این مسئول بیان داشت: به‌سازی و بازگشایی معابر پرترافیک و اصلی شهر، پیاده‌رو سازی، ایجاد فضای سبز، تجهیز پارک‌ها و فضاهای سبز، احداث دومین بازارچه فرعی میوه و تره بخشی از پروژه‌های عمرانی است که شهرداری برازجان در سال جاری مورد توجه قرار داده است.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: تاکنون 40درصد از این اعتبارات جذب شده و با جذب مابقی اعتبارات تا تیرماه 91 پروژه‌ها را به اتمام خواهیم رساند.

جسین‌آبادی به وجود 35 پارک در شهر برازجان اشاره کرد و افزود: امسال معادل چهار میلیارد و 250 میلیون ریال انواع تجهیزات و امکانات وسایل بازی و ورزشی، نیمکت و سطل زباله به آنها اضافه شده است که این اقدامات تاثیر مهمی در رفع نیازهای پارک‌ها داشته است.

وی ادامه داد: اکنون بیشتر طرح‌های احداث پارک و فضای سبز و تجهیز آنها با اولویت مناطق فراموش شده و فقیرنشین شهر در محله‌های کلیجا، علی‌آباد و اکبر آباد اختصاص یافته و در این محلات دست اجراست.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به رشد روز افزون زندگی شهری و به تبع آن توسعه شهر برازجان برخی از خیابان‌های قدیمی و پر ترافیک نیاز به بازگشایی دارند که شهرداری برازجان با تمام توان این مهم را مورد توجه قرار داده است.

شهردار برازجان بیان داشت: برای رسیدن به این هدف نیازبه تملک منازل و مغازه‌های سد راه است که از ابتدای تصدی منصب شهرداری برازجان در شهرداری میزان تملک چیزی حدود 30میلیارد ریال بوده که در واقع سه یا چهار برابر گذشته است.

حسین‌آبادی از ساماندهی آرامستان برازجان با اعتبار 100 میلیارد ریالی خبر داد و افزود: این پروژه در طی 10 سال بر اساس بودجه‌بندی صورت گرفته اجرایی می‌شود که فاز نخست آن با اعتبار 1500 میلیون ریال هم‌اکنون در دست اجراست.

وی گفت: برای عمران و آبادانی برازجان به همکاری همه مردم و مسئولان نیاز است و باید دست به دست هم دهیم و برای آبادانی شهرمان تلاش کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول