اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز درختکاری صورت گرفت

توزیع 500 اصله درخت بین شهروندان برازجانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان دشتستان از توزیع 500 اصله درخت بین شهروندان برازجانی خبر داد.

توزیع 500 اصله درخت بین شهروندان برازجانی

محمد دشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: حفظ طبیعت و منابع طبیعی از مسائل مهمی است که تمامی اقشار و آحاد جامعه باید به آن توجه داشته باشند و در راستای آن حرکت کنند تا شاهد طبیعتی جذاب و با نشاط در شهرستان دشتستان باشیم.

رئیس منابع طبیعی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی و اساسی نظام اسلامی نهادینه کردن استفاده صحیح و مناسب از منابع طبیعی و محیط زیست و طبیعت در جامعه است.

دشتی‌زاده بیان داشت: روز درختکاری از فرصت‌هایی است که هرساله شاهد آن هستیم و مردم را برای گسترش طبیعت و ایجاد طبیعتی نو تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه هرساله باید از روز درختکاری استفاده مطلوب را کنیم تصریح کرد: درخت به عنوان نماد طبیعت است و درختکاری نیز به عنوان نمادی از ارزش گذاشتن بر طبیعت خواهد بود و باید با تمام توان در راستای گسترش و نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه تلاش کنیم.

این مسئول ادامه داد: به منظور گرامیداشت روز درختکاری در این روز شاهد توزیع 500 اصله نهال درخت در میان شهروندان برازجانی هستیم.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان دشتستان عنوان کرد: شهرستان دشتستان پتانسیل مطلوبی در عرصه کشاورزی دارد و باید تمام توان خود را به کار گیریم و از این نعمت الهی سبب بهبود طبیعت شهرستان بهره‌بریم.

دشتی‌زاده بیان داشت: درخت موجب سرسبزی، نشاط و طراوت جامعه می‌شود و با درختکاری می‌توانیم جامعه‌ای زیبا برای شهروندان بسازیم که سبب بهبود شرایط روحی و عاطفی ایشان شود.

وی خاطرنشان کرد: در روز درختکاری به منظور ترغیب درختکاری در جامعه، مسئولان محلی شهرستان دشتستان با حضور در مدارس شاهد اقدام به کاشت نهال کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول