اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی آبپخش:

ساختمان‌های جدید در آبپخش قبل از گرفتن پروانه بیمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی آبپخش گفت: ساختمان‌های جدید در آبپخش قبل از گرفتن پروانه بیمه می‌شوند.

ساختمان‌های جدید در آبپخش قبل از گرفتن پروانه بیمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمد افتخاری ظهر امروز در نشست با مسئولان تامین اجتماعی استان بوشهر در آبپخش اظهار داشت: در بخش آبپخش در عرصه فعالیت تامین اجتماعی استقبال خوب مردم را شاهد بوده‌ایم و امیدواریم مسئولان استان با توجه به حساسیت مردم، در راستای ارتقاء تامین اجتماعی اقماری آبپخش به شعبه اصلی تدابیر لازم را بیندیشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش تصریح کرد: خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به مردم تنها هدف مسئولان است و در این راستا جلب رضایت مردم در ارائه خدمات از مسائل مهمی است که همه مسئولان در تمامی منصب‌ها و رده‌ها باید مورد توجه قرار دهند و با تمام توان در این مسیر حرکت کنند.

افتخاری بیان داشت: مساله بیمه ساختمان قبل از صدور پروانه‌های ساختمانی یکی از مسائل و مباحث مهمی است که شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در این راستا فرهنگ‌سازی‌های ارزشمندی ارائه کرده و در این راستا شاهد استقبال مردم شهر آبپخش از این مساله بوده‌ایم.

مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: ارائه خدمات متعدد و گوناگون یکی از خواسته‌ها و مطالبات مردم از خدمات بیمه است و این امر سبب افزایش رفاه و آرامش روانی ایشان می‌شود و انتظار داریم مسئولان تامین اجتماعی استان به این مساله توجه خاص داشته باشند.

افتخاری افزود: بیمه ساختمان مزایا و امکانات زیادی در راستای امنیت در اجرای پروژه‌های عمرانی دارد و شورای اسلامی و شهرداری آبپخش در ماه‌ها و سال‌های گذشته از تمام توان و پتانسیل فرهنگی در راستای انعکاس و بیان مزایای بیمه ساختمانی بهره برده و در این راستا فرهنگ‌سازی‌های مطلوب را انجام داده‌اند.

مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر آبپخش متذکر شد: افزایش خدمات و تشریح و تبیین خدمات بیمه ساختمانی یکی از مسائل مهمی است که سبب افزایش تمایل مردم در استفاده از خدمات بیمه‌ای می‌شود و از مسئولان ذیصلاح می‌خواهیم این مباحث را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول