اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفند تا 15 فروردین

99 اورژانس جاده‌ای و ایستگاه سلامت به حالت آماده‌باش درمی‌آیند

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: از 25 اسفند تا 15 فروردین، 95 پایگاه جاده‌ای و چهار ایستگاه سلامت در استان به حالت آماده‌باش درآمده و در خدمت هموطنان قرار می‌گیرند.

99 اورژانس جاده‌ای و ایستگاه سلامت به حالت آماده‌باش درمی‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حامد جعفرزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت تعطیلات عید نوروز و آغاز سفرهای نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین، 95 پایگاه شهری و جاده‌ای ( 34 پایگاه شهری و 61 پایگاه جاده‌ای) و چهار ایستگاه سلامت به صورت شبانه‌روز در خدمت هموطنان خواهد بود.

وی افزود: یک ایستگاه سلامت در ورودی استان از طرف زنجان ( اتوبان پیامبر اعظم) و سه ایستگاه سلامت همانند سال‌های گذشته در سه ورودی شهر تبریز مستقر خواهند بود.

جعفرزاده اضافه کرد: در این مدت 100 دستگاه آمبولانس به همراه 450 تکنسین مرکز فوریت‌های پزشکی در این پایگاه مستقر شده تا به شهروندان ارائه خدمات کنند.

وی با اشاره به افزایش سفرها در تعطیلات نوروزی افزود: به دلیل افزایش بار ترافیک جاده‌ای در این ایام، اکیپ‌های جاده‌ای چهار ساعت قبل و چهار ساعت بعد از ظهر کنار جاده‌ها مستقر خواهند شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در حال حاضر 16 پایگاه اورژانس در استان وجود دارد، اظهار کرد: در صورت تامین نیروی انسانی تعداد این پایگاه‌ها در سال آینده به 23 پایگاه خواهد رسید.

جعفرزاده گفت: در سال‌های 87، 88، 89 و 90 مرکز فوریت‌های پزشکی استان به ترتیب در 20 روز آماده‌باش تعطیلات نوروزی، 442، 474، 601 و 640 مورد ماموریت داشتند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در چهار سال اخیر آمار تلفات جاده‌ای به نسبت تعداد ماموریت‌های مرکز کاهش نشان می‌دهد تا جایی که در نوروز 90 تعداد فوتی‌ها 14 نفر بود و امید است امسال نیز شاهد کاهش تعداد تصادفات باشیم.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول