اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 72 نفر از صاحب‌نظران

جلسه مشترک کشاورزان با کارشناسان اجرایی سبزوار برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی سبزوار از برگزاری جلسه مشترک بین کشاورزان خبره و پیشرو با کارشناسان فنی اجرایی این مدیریت با حضور 72 نفر خبر داد.

جلسه مشترک کشاورزان با کارشناسان اجرایی سبزوار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حمید کیانی‌مهر ظهر امروز در این جلسه هدف از این گردهمایی را تعامل بیشتر کارشناسان فنی اجرایی با بهره‌برداران بخش کشاورزی به منظور بکارگیری دانش فنی در توسعه کشاورزی عنوان کرد.

در ادامه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار نیز از مهم‌ترین وظایف اصلی وزارت جهاد کشاورزی، به ارتقای کیفی دانش فنی کشاورزان اشاره کرد و افزود: با بکارگیری بهینه از توان بدنه کارشناسی مدیریت در مزارع و علمی‌ شدن تولید، جهش قابل توجهی در کیفیت و کمیت محصولات زراعی به ‌وجود می‌آید، چرا که خلاء تولید بین کشاورزان پیشرو با سایر کشاورزان بسیار قابل توجه است.

محمدجواد ایزدیان، مشاوره بهره‌برداران را از اکیپ‌های فنی تخصصی متشکل از کارشناسان بخش دولتی و خصوصی را در اقتصادی ‌شدن تولید و اشتغال در بخش زراعی، بسیار حائز اهمیت برشمرد و حضور کشاورزان نمونه را در جلسات توجیهی بهره‌برداران، عامل مؤثری در بکارگیری مدیر فنی مزرعه دانست.

وی به ‌کار نگرفتن بهره‌برداران از علم کارشناسان را در حال حاضر عامل مؤثری در کم‌رنگ شدن دانش و تکنولوژی در بخش کشاورزی به ‌شمار آورد و بر ضرورت کم‌ شدن این شکاف تأکید کرد.

وی داشتن تعهد کافی و انگیزه کاری کارشناسان را از کاربردی‌‌ترین مسائل دانست و تصریح کرد: بایستی توانمندی، تجربه و کارآزمودگی کارشناسان اعم از دولتی و خصوصی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد تا این پروژه روندی موفقیت‌آمیز داشته باشد.

در این جلسه کارشناس فنی مزرعه خزاعی در تربت‌حیدریه از موفقیت‌های خود گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول