اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اسکان مسافران نوروزی صورت گرفت

استقرار 35 چادر اسکان در گچساران توسط شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به مسافران نوروزی از برپایی و استقرار 35 چادر به منظور اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در گچساران خبر داد.

استقرار 35 چادر اسکان در گچساران توسط شهرداری

عبدالکریم قاضی‌فر پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تعطیلات نقش مهم و اساسی در شادابی، نشاط و تجدید روحیه انسان‌ها دارد.

* گچساران دارای طبیعت زیبا برای جذب گردشگران است

شهردار دوگنبدان نوروز را یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران باستان دانست و ابراز داشت: با توجه با گرفتاری‌ها و موانع امروزی زندگی ماشینی، تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای دید و بازدیدهای خانواده‌ها و به جا آوردن صله رحم است.

قاضی‌فر تجدید روحیه، نشاط و شادابی انسان‌ها را از مهم‌ترین تأثیرات تعطیلات و سفرهای نوروزی عنوان کرد و افزود: سفرهای هدفمند و مناسب می‌تواند نقش تربیتی و آموزشی مناسبی برای افراد یک جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به قابلیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه گچساران گفت: گچساران به عنوان بام و قلب نفتی ایران شناخته‌شده است اما این شهرستان دارای قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری طبیعی فراوانی در زمینه جذب مسافران نوروزی و گردشگران است.

قاضی‌فر از برپایی 35 چادر ویژه برای اسکان مسافران نوروزی در گچساران خبر داد و بیان داشت: چادرهای ویژه مسافران نوروزی گچساران در پارک نفت و دوستی برپا شده‌ است و هر چادر برای اسکان 10 نفر تدارک دیده شده و مناسب است.

* پاسخگویی شبانه‌روزی مدیریت پارک‌های گچساران

شهردار گچساران نرخ کرایه هر چادر اسکان نوروزی را 50 هزار ریال عنوان کرد و بیان داشت: مسافران نوروزی که قصد اسکان در این چادرها را دارند می‌توانند با مراجعه به مدیریت پارک‌ها نسبت به اجاره چادرهای اسکان مسافران نوروزی اقدام کنند.

قاضی‌فر یادآور شد: مدیریت پارک‌های گچساران مستقر در محل پارک‌ها به طور شبانه‌روزی پاسخگوی مسافران نوروزی و شهروندان هستند.

وی با اشاره به ساماندهی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و مناطق مختلف شهر گچساران ابراز داشت: میدان کتاب" نرگسی"، فلکه فرودگاه، شهربازی، پایانه مسافربری و پارک‌های دوستی و نفت از جمله مناطق گچساران هستند که مسافران نوروزی می‌توانند از این سرویس‌های بهداشتی قابل دسترس استفاده کنند.

قاضی‌فر از احداث و راه‌اندازی حمام در محل پارک نفت گچساران خبر داد و گفت: مسافران نوروزی و گردشگران می‌توانند با مراجعه به پارک نفت گچساران از این خدمات نیز استفاده کنند.

شهردار گچساران با بیان اینکه باید سعی شود در ایام نوروز میزبان شایسته‌ای برای مسافران و گردشگران در گچساران باشیم خواستار برنامه‌ریزی دقیق و همکاری همه ادارات و نهادهای گچساران شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول