اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

بهترین خدمت به خانواده شهدا تکریم آنان است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: بهترین خدمت به خانواده شهدا تکریم آنان برای همیشه تاریخ است.

بهترین خدمت به خانواده شهدا تکریم آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در دیدار با مسئولان بنیاد شهید و شماری از خانواده‌ها و خادمان شهدا به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد شهید اظهار داشت: بنیاد شهید مولود انقلاب و یادگار همیشه جاوید امام راحل است.

وی افزود: انتظار خانواده شهدا از ما این است که آنان را تکریم کنیم بنابراین بهترین خدمت به خانواده شهدا تکریم آنان برای همیشه تاریخ است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: خدمات ما وقتی جاودانه می‌شود که خالصانه برای رضای خدا باشد کاری که شهدا در راه دفاع از میهن انجام دادند.

جهانبخش تصریح کرد: شهید رجایی 24 روز رئیس جمهور بود اما این 24 روز در تاریخ جاودانه ماند چرا که ایشان در کار اخلاص و صداقت داشت.

وی بیان کرد:باید در تداوم راه شهدای گرانقدر عهد و پیمان ببندیم که اعمالمان خالص برای رضای خدا باشد.

استاندار بوشهر گفت: در مقابل آنچه خانواده شهدا به انقلاب اسلامی دادند اگر در تمام عمر خود پابوسی آنان را کنیم کم است.

جهانبخش افزود: اولین موضوعی که در انتصاب مدیران مدنظر بنده است این است که باید خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی اشتغال، درمان و مسکن خانواده شهدا را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: ثبت و ضبط خاطرات شهدا از زبان پدر، مادر، همسر و فرزندان و همرزمان شهدا یک ضرورت است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: همانطور که حفظ انقلاب و اسلام از اوجب واجبات است این وظیفه برای خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای سنگین‌تر است.

جهانبخش بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه خانواده شهدا حراست از نظام، انقلاب و آرمان‌های امام، شهدا و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی اضافه کرد: به فرزندان شهدا و جانبازان توصیه می‌کنم کسب مدارج علمی را در دستور کار داشته باشند و والدین ایشان نیز فرزندانی مسجدی و ولایتمدار با فرهنگی علوی و رضوی تربیت کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول