اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهنشان:

پیشگیری بهترین راه مبارزه با مواد مخدر است

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهنشان گفت: بهترین راهکار مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است.

پیشگیری بهترین راه مبارزه با مواد مخدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور محمد‌پور عصر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماهنشان به تبیین و بررسی وضعیت کشور و شهرستان ماهنشان در زمینه مواد مخدر پرداخت.

وی به سیاست‌های دشمنان انقلاب در راستای به انحراف کشیدن اقشار مختلف جامعه اشاره کرد و افزود: سیاست دشمنان نظام به انحراف کشاندن جوانان جامعه است.

فرماندار ماهنشان یکی از این ترفندهای دشمنان نظام را مبتلا کردن جوانان و نوجوانان به اعتیاد عنوان کرد و افزود: در این راستا دشمنان برنامه‌ریزی‌های منسجمی دارند.

وی بهترین راهکار در مبارزه با مواد مخدر را پیشگیری عنوان کرد و بیان داشت: این راهکار کم‌ هزینه‌تر از سایر شیوه‌های مقابله با مواد مخدر محسوب می‌شود.

محمد‌پور با اشاره به اینکه مقوله پیشگیری از مواد مخدر اثربخش‌تر است، خاطرنشان کرد: پیشگیری از اعتیاد جوانان مستلزم فرهنگ‌سازی مناسب در جامعه است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه بیان داشت: شورای مبارزه با مواد مخدر استان برنامه‌ریزی‌های لازم را در زمینه پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان انجام می‌دهد.

آراض ضیائی با بیان اینکه در سال جاری برنامه‌های مطلوبی از سوی استان انجام شده است، یادآور شد: این برنامه‌ها در راستای پیشگیری از مبتلا شدن افراد جامعه به اعتیاد برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت توجه بیشتر اعضا و همت مضاعف آنان در راستای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و افزود: در راستای مبارزه با این مقوله باید برنامه‌های تاثیر‌گذاری اجرا شود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه بدون داشتن نقشه راه مبارزه با این پدیده امکان‌پذیر نیست، افزود: باید برای مقابله با این پدیده برنامه‌های مناسبی داشت.

همچنین علی مهدیخانی، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماهنشان وضعیت شهرستان را از نظر آمار و ارقام و همچنین ترانزیت، توزیع و مصرف مواد مخدر در سطح شهرستان مورد بررسی قرار داد.

در ادامه این جلسه سایر اعضا شورا نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره متبوع خود از ابتدای سال جاری پرداختند‌.

  انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول