اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

فارس الگوی هماهنگی حقوقی کشور شود

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی این استان باید با آموزش و افزایش هماهنگی در مباحث حقوقی، به پایلوت و الگوی هماهنگی حقوقی در کشور تبدیل شوند.

فارس الگوی هماهنگی حقوقی کشور شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق‌عابدین در دومین نشست شورای هماهنگی امور حقوقی سازمان‌ها، ادارات و نهادهای اجرایی استان فارس، با اشاره به مباحث و درگیری‌های عمده دستگاه‌های دولتی در مباحث حقوقی اظهار کرد: مناقصات و الزامات اجرایی مربوط به آن از جمله موضوعات مسئله‌ساز در دستگاه‌ها به شمار می‌رود و در این راستا نقش آموزش و اطلاع‌رسانی بیشتر از همیشه تأثیرگذارتر است.

وی خاطر نشان کرد: عدم اطلاع از ضوابط و راهکارهای قانونی، از دیگر علل گرفتار شدن برخی دستگاه‌های اجرایی در مباحث حقوقی است و در این مورد متولیان باید برای دفاع از حقوق مردم و همچنین حقوق دولت، آمادگی مناسبی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان فارس ابراز امیدواری کرد که دستگاه‌های اجرایی این استان باید با آموزش و افزایش هماهنگی در مباحث حقوقی، به پایلوت و الگوی هماهنگی حقوقی در کشور تبدیل شوند.

استاندار فارس با اشاره به حرکت رو به رشد توسعه‌ای در استان فارس و اهداف کلی دولت در این زمینه گفت: تکلیف دستگاه‌های دولتی و مردم در مباحث حقوقی باید روشن‌تر از همیشه مشخص شود که تحقق این هدف نیازمند نظارت و هماهنگی بیشتر در مباحث حقوقی است.

این جلسه با تعیین اعضای کمیته‌های چندگانه و ارائه گزارش از سوی رئیس کل دادگستری استان فارس پایان یافت.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول