اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان هفته درختکاری صورت گرفت

کاشت نهال در محوطه ساختمان جدید پیام نور قیروکارزین

خبرگزاری فارس: در آخرین روز هفته درختکاری مراسم کاشت نهال در محوطه ساختمان جدید دانشگاه پیام نور قیروکارزین با حضور مسؤلان محلی و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

کاشت نهال در محوطه ساختمان جدید پیام نور قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری امام جمعه قیروکارزین عصر امروز در این مراسم که با حضور فرماندار، رئیس اداره منابع طبیعی، رئیس دانشگاه پیام نور و دانشجویان این دانشگاه همراه بود، اظهار داشت: هفته منابع طبیعی و درختکاری فرصتی برای پاسداشت نعمت‌های الهی بوده و این مکان مقدس برای کاشت نهال در پایان این هفته انتخاب شده است.

وی دانشجویان را درختان پر ثمر دانشگاه دانست و بیان کرد: ثمره تحصیل در این فضای علمی و فرهنگی خدمت به کشور است تا با کسب علوم مختلف، زمینه‌های پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها میسر شود.

اکبری تصریح کرد: باید در کنار تحصیل علم با رعایت تقوا و ارزش‌ها آینده پرباری را برای جامعه خود رقم بزنیم تا حرکت رو به رشد کشور و دانشگاه‌ها ادامه یابد.

امام جمعه قیروکارزین با اشاره به اهمیت درخت و درختکاری اضافه کرد: درخت موهبت الهی و نعمت خداوندی است که باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد و کاشت درخت در آموزه‌های دینی ما برای زندگی بهتر و آسوده‌تر بشر مورد تاکید قرار گرفته است.

عبدالرضا محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قیروکارزین نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی و نهادینه‌سازی استفاده درست از منابع طبیعی از مهم‌ترین اهداف هفته درختکاری است که باید مورد توجه تمام شهروندان قرار گیرد.

محمدی افزود: به صدا در آمدن زنگ درختکاری در مدارس، مسابقه مقاله‌نویسی و نقاشی با موضوع منابع طبیعی و درختکاری در مدارس، توزیع و کاشت 10 هزار نهال توسط ادارات و سازمان‌ها، توزیع رایگان نهال در بین نمازگزاران جمعه و بازدید مدیران آموزش و پرورش قیروکارزین از پروژه‌های آبخیزداری در شهرستان برخی از برنامه‌های انجام شده در هفته منابع طبیعی در قیروکارزین است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول