اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج خواستار شد

اهتمام ویژه دولت به تسریع احداث قطار شهری کرج

خبرگزاری فارس: شهردار کرج با ابراز گلایه از کم‌توجهی‌ها به احداث قطار شهری کرج، خواستار حمایت بیشتر دولت و اختصاص کمک‌های لازم شد.

اهتمام ویژه دولت به تسریع احداث قطار شهری کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کرج اظهار داشت: با وجود تلاش‌هایی که شهرداری کرج و شورای اسلامی کرج داشته‌اند، امروز با گذشت شش سال از آغاز عملیات اجرایی خط دو قطار شهری کرج این پروژه تنها 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که مورد رضایت شهروندان نیست و باید با نگاه ویژه دولت موانع موجود برطرف شود.

آقازاده وجود گره‌های ترافیکی فراوان در کرج را یک معضل رو به گسترش دانست و گفت: تنها راه حل مؤثر برای حل این مشکل راه‌اندازی قطار شهری کرج است و حال این طرح حیاتی و مهم آنچنان که شایسته است پیش نمی‌رود و باید دولت با ورود به این موضوع مهم شهرداری را در تأمین منابع مالی لازم و تسریع در روند اجرایی کار یاری دهد.

شهردار کرج ایجاد تقاطع‌های غیر هم‌سطح و احداث کمربند شمالی و جنوبی و شرقی و غربی این کلان‌شهر را از دیگر تمهیدات این شهرداری برای روان‌سازی رفت و آمد در سطح شهر عنوان کرد و گفت: خوش‌بختانه در این خصوص کارها به خوبی پیش رفته و ما در ارتباط با تقاطع‌های غیر هم‌سطح طبق زمان‌بندی صورت گرفته پیش می‌رویم.

شهردار کرج در پایان صحبت‌هایش اشاره‌ای هم به طرح گردشگری رودخانه کرج کرد و گفت: متأسفانه همکاری وزارت نیرو در این خصوص خوب نبوده و ما برخلاف اقدامات خوبی که داشته‌ایم هنوز نتوانسته‌ایم این طرح مهم استان را کلید بزنیم.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول