اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال آینده

بیش از 78 میلیارد تومان برای بودجه مترو اصفهان در نظر گرفته شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان گفت: 78 میلیارد و 300 میلیون تومان بودجه برای مترو اصفهان در سال آینده در نظر گرفته شد.

بیش از 78 میلیارد تومان برای بودجه مترو اصفهان در نظر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالجواد زعفرانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه در سال 90 میزان بودجه مصوب برای مترو که دولت و شهرداری باید آن را تأمین اعتبار می‌کردند مصوب شد، اظهار داشت: از این میزان 23 میلیارد و 900 میلیون تومان از سوی دولت و همین میزان نیز از سوی شهرداری به مترو اصفهان اختصاص یافت.

وی افزود: برای بودجه قطار شهری در سال آینده پیشنهاد شد که 19 میلیارد تومان سهم دولت و 19 میلیارد تومان سهم شهرداری از درآمدهای آنها در نظر گرفته شود که در شورا به تصویب رسید.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: هم‌چنین شهرداری و دولت هر کدام از طریق فروش اوراق مشارکت 750 میلیون تومان برای مترو اصفهان تأمین اعتبار می‌کنند.

وی اضافه کرد: دولت و شهرداری هر کدام بالغ بر 17 میلیارد تومان نیز از صندوق توسعه ملی برای مترو در نظر می‌گیرند.

زعفرانی بیان داشت: در مجموع 78 میلیارد و 300 میلیون تومانی مترو امروز در شورای شهر برای سال آینده مترو در نظر گرفته شد که در صورت اختصاص می‌توان تا پایان سال آینده خط نخست قطار شهری اصفهان را به بهره‌برداری برساند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول