اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط واگن پارس اراک

هجدهمین رام قطار متروی پایتخت تحویل شد

خبرگزاری فارس: مدیر کارخانه واگن پارس اراک از تحویل هجدهمین رام قطار طراحی و ساخته شده این واحد صنعتی برای متروی پایتخت خبر داد.

هجدهمین رام قطار متروی پایتخت تحویل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت واگن‌پارس اراک مصطفی میری گفت: این قطار از مجموع تعهدات واگن پارس اراک در قرارداد طراحی و ساخت 203 دستگاه قطار شهری در قالب 29 رام برای متروی تهران است.

وی ارزش کلی قرارداد یاد شده را 14 میلیون و 616 هزار یورو بیان کرد و اظهار داشت: این قطار ظرفیت جابه‌جایی 300 مسافر در حالت نشسته و یک‌هزار و 600 مسافر ایستاده در هر سفر درون شهری را دارد.

به گفته وی هم‌اکنون در خوشه ریلی استان مرکزی 120 شرکت فعال هستند که بسته به ظرفیت و نوع تولیدات و فعالیت از توان آن‌ها در قراردادهای کلان ریلی در همکاری با شرکت واگن پارس بهره گرفته می‌شود.

شرکت واگن پارس اراک هم‌اکنون در زمینه تولید محصولات متنوعی از خودروهای ریلی شامل انواع واگن‌های باری و مسافری، لوکوموتیو، مترو، قطار خود کشش و بوژی فعال بوده و همچنان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای ریلی در خاورمیانه مطرح است و تولیدات این شرکت هم‌اکنون بر ریل‌های سه قاره از پنج قاره جهان در حال حرکت‌اند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول