اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یوسفیان‌ملا:

متروی آمل ـ تهران اردیبهشت سال آینده کلنگ‌زنی می‌شود‌‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح متروی آمل ـ تهران اعلام کرد: این طرح دو ماه آینده کلنگ‌زنی می‌شود.

متروی آمل ـ تهران اردیبهشت سال آینده کلنگ‌زنی می‌شود‌‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل عزت‌الله یوسفیان‌ملا پیش از ظهر امروز در جمع مردم آمل در سالن پیامبر اعظم(ص) این شهرستان با اشاره به اینکه رای دوباره مردم آمل به من نشان از این دارد که مردم می‌خواهند پروژه‌های بزرگی که در شهر ایجاد شده ادامه پیدا کند، اظهار داشت: امروز پروژه‌هایی که در سطح شهرستان در حال انجام است دارای اعتباراتی است که در کشور بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه سد منگل با پیش‌بینی اعتبار 400 هزار میلیارد تومان و جاده هراز با برآورد اعتبار 538 میلیارد تومان در حال انجام است، یادآور شد: در کنار محور هراز اتوبان تهران ـ شمال بیش از 17 سال است که به 10 کیلومتر هم نرسیده است ولی محور هراز در سال 91 به پایان می‌رسد.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اجرای طرح‌های راه و آب روستایی در بخش‌های مختلف این شهرستان تصریح کرد: تمامی پروژه‌های راه و آب روستایی در شهرستان در حال انجام است اما به دلیل طویل بودن مسافت‌ها اجرای آنها زمان‌بر خواهد بود.

وی با اعلام اینکه دانشکده پیراپزشکی آمل از ترم آینده دانشجو می‌پذیرد، گفت: راه‌اندازی دانشگاه‌های متعدد پزشکی در این شهرستان مقدمه‌ای برای توسعه بخش سلامت آمل است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه بیمارستانی در آمل پروژه بیمارستان سه راهی امامزاده عبدالله(ع) است، افزود: تا قبل از سال 84 یک ریال هم اعتبار دولتی به این پروژه اختصاص نیافته بود اما امروز این پروژه با اعتبار 11.5 میلیارد تومان در حال اتمام عملیات اجرایی است.

به گفته وی، امروز در بخش سلامت آمل 738 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح متروی آمل تهران نیز بیان داشت: این طرح دو ماه آینده کلنگ‌زنی می‌شود.

یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه حضور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بنده را از تمامی تهمت‌ها مبرا می‌کند، ادامه داد: در سال 80 که با دستور رهبری ستاد تشکیل شد روسای سه قوه نمایندگان خود برای این ستاد را معرفی کردند و بنده نخستین کسی بودم که درباره بانک‌ها و حتی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی اظهارنظر کردم.

وی گفت: اگر کسی در چنین جایگاهی باشد چگونه می‌تواند به فسادی که مد‌نظر آقایان است دست بزند و من همه را به خدا واگذار می‌کنم.

منتخب مردم آمل در مجلس نهم با بیان اینکه مجلس نیز در برابر این تهمت‌ها نامه‌ای در حمایت از بنده نوشته بود که یوسفیان‌ملا هیچ حمایتی از فاسدی چون خاوری نداشته است، افزود: بنده این نامه‌ها را در زمان انتخابات منتشر نکردم و حاضر به پاسخگویی نبودم اما امروز که همه چیز با موفقیت به اتمام رسیده است، می‌گویم.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ انتخابات آمل چنین رای بالایی را هیچ نماینده‌ای نداشته است، بیان کرد: این نشانه حق‌شناسی مردم آمل است و این مرا مکلف می‌کند که تا زمانی که زنده هستم به این شهر خدمت کنم.

انتهای پیام‌/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول