اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ارتباط تنگاتنگ رهبری با دانشجویان دشمنان را ناکام گذاشته است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ارتباط تنگاتنگ و صمیمانه مقام معظم رهبری با دانشجویان تمام برنامه‌های دشمنان را خنثی کرده و موجب غالب شدن فضای مذهبی و عفت و حجاب در دانشگاه‌ها شده است.

ارتباط تنگاتنگ رهبری با دانشجویان دشمنان را ناکام گذاشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در دیدار اعضای شورای ناحیه مقاومت دانشجویی سپاه این استان با اشاره به ظرفیت‎های بالا در تحقق اهداف بسیج دانشجویی اظهار داشت: آنچه تمام دشمنان نظام اسلامی و دانشجویان دنبال می‎کنند، ضعف و عدم وحدت مسئولان و دستگاه‎های مرتبط با فرهنگ و آموزه‎های دینی است.

وی افزود: با وحدت و همدلی می‎توان این مسئله که از مهم‏ترین دغدغه‏های پیش روی نظام است، را درمان و شاهد تحولی شگرف در امر تربیت و تعالی دانشجویان بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به جرات می‎توان گفت: 80 تا 90 درصد سرمایه‌گذاری دشمن در راستای تخریب و مقابله با نظام اسلامی در دانشگاه‌ها و متوجه دانشجویان است.

وی تصریح کرد: امروزه مهم‌ترین مراکز مورد نظر دشمن و مکان‌هایی که دشمن به آن‌ها طمع می‎ورزد، دانشگاه‌ها، نسل جوان و دانشجویان هستند.

نکونام خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که به وسیله دانشگاه‌ها می‌‌توانند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه فکری و سیاسی وارد کرده و برای نظام چالش ایجاد کند.

وی بیان داشت: دشمن در مقاطعی نیز توانست از ضعف فکری و سیاسی مسئولان و دولت استفاده کند و در آینده نیز اگر این مسائل مهم و اساسی مورد غفلت مسئولان عرصه فکری در دانشگاه‌ها قرار بگیرد، رودست خواهیم خورد.

نکونام به ارتباط خوب مقام معظم رهبری با دانشجویان اشاره کرد و گفت: در پی دیدار با دانشجویان در دانشگاه‌ها و فراهم کردن فرصتی برای ملاقات دانشجویان با رهبر معظم انقلاب، این رابطه‌ها قوت بسیاری پیدا کرده، وضعیت دانشگاه‌ها بسامان‌تر شده و بصیرت دانشجویان نیز افزایش یافته است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در دوران اصلاحات در دانشگاه‌ها حزب‌اللهی بودن مذموم و فضای طاغوت‌گونه در دانشگاه‌ها حاکم شده بود و با همین ارتباط تنگاتنگ مقام معظم رهبری و لطف پروردگار بود که تمام برنامه‌های دشمن خنثی شد و فضای مذهبی و عفت و حجاب بر آن فضای طاغوت‌گونه غالب شد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: کشور ما در بحث دانشجویی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که اگر این ظرفیت‌ها به هم بپیوندند و در یک راستا دست به دست هم بدهند بسیار تاثیرگذارتر خواهند بود.

وی افزود: همچنین اگر دانشجویان بسیجی هم سر یک سفره بنشینند و از من گفتن‌ها بپرهیزند، بازدهی‌ها خیلی بیشتر می‌شود.

نکونام اضافه کرد: از دانشجویان بسیجی می‌خواهم که آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند و فریب ترفندها و تبلیغات منفی دشمن را نخورند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین از سرکشی دانشجویان از مناطق محروم و کمک به محرومان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول