اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات نهم- 426

دامادی: فقط حرف مردم و رهبری را گوش می‌دهم

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: فقط حرف مردم و رهبری را گوش می‌دهم چون بقیه نوکر مردم هستند و مردم نیز عاشق رهبر معظم انقلاب هستند.

دامادی: فقط حرف مردم و رهبری را گوش می‌دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، محمد دامادی پیش از ظهر امروز در جلسه تقدیر از مردم به خاطر شرکت پرشور در انتخابات، با اشاره به پیش‌بینی برخی افراد در مورد شرکت نکردن مردم تاکید کرد: مردم همیشه حق و حقوق حکومت را ادا کرده‌اند و این بار نیز مانند همیشه گوش به فرمان رهبری انقلاب دین خود به انقلاب را بجا آوردند.

دامادی که در مسجد جامع اسلام آباد میاندرود سخنرانی می‌کرد خطاب به مسئولان مازندران گفت: حال که مردم اینچنین پرشور در انتخابات شرکت می‌کنند؛ من و تو مسئول باید حق این مردم را بجا آوریم.

وی مطالبه مردم را از مسئولان همت در کارها دانست و خطاب به مردم گفت: قطعا در آینده مردم حضور نماینده را در بین خود احساس می‌کنند.

* دفتر ارتباط مردمی در میاندرود

وی گفت: در انتخابات هر کس بر اساس تفکرات خود به افراد مختلف دادند و قرار هم نبود همه به من رای دهند ولی امروز که انتخابات تمام شده است من نماینده تمام مردم این حوزه هستم و در آینده نزدیک دفتری را در سه‌راه اسلام‌آباد به عنوان دفتر ارتباط مردمی تاسیس خواهم کرد.

منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه شهرستان شدن میاندرود پایان کار نیست، تاکید کرد که این شهرستان باید امکاناتی را نیز داشته باشد که دفتر ارتباط مردمی با این هدف تاسیس می‌شود.

دامادی خطاب به مردم ساری و میاندرود بیان کرد: من در هر تریبونی که قرار گرفتم به مردم گزارش فعالیت می‌دهم و فقط به حرف مردم و رهبری گوش می‌دهم چون بقیه نوکر مردم هستند و مردم نیز عاشق رهبری معظم انقلاب هستند.

وی در ادامه این سخنرانی با اشاره به اعمال تبعیض برخی از مدیران در بین روستاهای میاندرود با اشاره به نام برخی روستاها تاکید کرد: هرکسی که در خاک مازندران زندگی می‌کند، محترم است.

عضو سابق شورای شهر ساری سرمایه اصلی کشور را مردم دانست و تاکید کرد: ما با تبعیض بین مردم مخالفیم و هیچکس حق ندارد که بین مردم تبعیض قائل شود.

دامادی افزود: کارگران، کشاورزان، فرهنگیان، ورزشکاران و کارمندان از این مردم هستند که باید تمام مردم روستاها و شهر ساری و میاندرود رنگ و بوی خدمت و حماسه‌سازی مدیران را ببینند.

* اولویت اشتغالزایی با مردم منطقه است

نماینده منتخب مردم ساری و میاندرود با اشاره به میزان رای مردم به وی در انتخابات افزود: از هر دو نفر میاندرودی و ساروی یک نفر به من رای مثبت داده است و من اجازه نخواهم داد که این آراء به هدر برود.

دامادی در ادامه سخنرانی خود به برخی طرح‌های اشتغالزایی منطقه میاندرود اشاره کرد که نیروهای خود را از منطقه بابل و آمل می‌گیرند و با انتقاد از این روند گفت: ما با این شهرها مشکلی نداریم اما طرح‌های منطقه باید از همین منطقه نیرو جذب کنند چراکه علاوه بر میزان بیکاری بالای این منطقه آوردن نیرو از شهرهای دیگر به صرفه نیست.

وی مردم را پشتوانه خود در کارهای آینده دانست و از آنان خواست تا وی را در این راه حمایت کنند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول