اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفند صورت می‌گیرد

توزیع 1600 تن میوه در گیلان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع یک‌هزار و 600 تن میوه ذخیره‌سازی شده از 25 اسفند جاری در این استان خبر داد.

توزیع 1600 تن میوه در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید زیرک بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه ارتقای امنیت اجتماعی گیلان به کنترل نرخ‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: 385 هزار و 141 مورد بازرسی از ابتدای سال جاری تا کنون از واحدهای صنفی استان صورت گرفته است.

وی تعداد 14 هزار و 916 مورد از بازرسی‌ها را منجر به تخلف عنوان کرد و افزود: پرونده تخلف‌ها تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

زیرک جریمه تخلف پرونده‌های واحدهای صنفی گیلان را 34 میلیارد و 20 میلیون و 241 هزار و 264 ریال خواند و تصریح کرد: مواد لبنی و پروتئینی، میوه، غلات و حبوبات جزو این بازرسی‌ها بوده است.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه امسال 19 هزار و 538 مورد بازرسی از غلات و حبوبات صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: سالانه طرح‌های نظارتی پاییزه، شب چله، بازگشایی مدارس و نوروز در استان به اجرا درمی‌آید.

وی، بازرسی از 2 هزار و 393 واحدهای صنفی گیلان از ابتدای اسفند جاری را در راستای طرح نوروزی ذکر کرد و بیان داشت: 175 مورد از بازرسی‌ها منجر به تخلف شده و 4 میلیارد و 475 میلیون و 318 هزار و 446 ریال پرونده تشکیل شده است.

زیرک به یک‌هزار و 652 مورد بازرسی از کارخانه‌های آرد و نانوایی‌ها اشاره کرد و گفت: پرونده 197 مورد تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مسئول، از توزیع یک‌هزار و 600 تن میوه ذخیره‌سازی شده از 25 اسفند جاری در گیلان خبر داد و بیان کرد: مقدار یک‌هزار و 308 تن گوشت مرغ منجمد در استان ذخیره‌سازی شده که 435 تن آن برای شهر رشت و 873 تن دیگر برای دیگر شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است و به مرور توزیع می‌شود.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، توزیع 708 تن برنج را از دیگر اقلام توزیعی برای ایام نوروز در این استان عنوان کرد و اذعان داشت: 145 تن برنج برای رشت در نظر گرفته شده است.

وی استقبال از نمایشگاه بهاره را بسیار توصیف کرد و یادآور شد: نمایشگاه بهاره رشت ساعت پنج عصر روز سه‌شنبه تعطیل می‌شود.

زیرک با بیان اینکه 250 بازرس در ایام تعطیل واحدهای صنفی گیلان را بازرسی می‌کنند، تصریح کرد: 900 بازرس افتخاری در بازرسی از واحدهای صنفی با این سازمان همکاری دارند، ضمن اینکه تلفن 124 آماده پاسخگویی است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول