اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با خرید 3500 تن سیب و پرتقال

میوه شب عید در کرمان تامین است

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به خرید 2 هزار و 250 تن پرتقال و یک هزار و 250 تن سیب گفت: میوه شب عید مردم در استان کرمان تامین است و کمبودی نداریم.

میوه شب عید در کرمان تامین است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، مصطفی زریسفی در نشست این هفته کمیته تنظیم بازار اظهار داشت: یک هزار و 850 تن پرتقال از جنوب استان کرمان و 400 تن پرتقال از شمال کشور برای تامین میوه عید مردم کرمان خریداری شده است.

وی افزود: تاکنون 200 تن پرتقال در سردخانه‌های کرمان ذخیره‌سازی شده و بقیه آن نیز در حال انتقال به سردخانه‌ها است.

زریسفی همچنین از خرید یک هزار و 250 تن سیب از استان آذربایجان غربی خبر داد و ابراز داشت: از این مقدار 350 تن سیب به سردخانه‌های استان کرمان انتقال داده شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد خرید میوه مردم از طریق مکان‌های عرضه مستقیم میوه نوروزی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با همکاری مجامع امور صنفی مکان‌هایی برای عرضه مستقیم میوه نوروزی در سطح شهر کرمان و شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول