اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهادکشاورزی استان کرمانشاه:

660 هزار اصله نهال میوه در کرمانشاه کاشته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از کاشت 660 هزار اصله نهال میوه در نقاط مختلف استان کرمانشاه طی این هفته تا پایان فروردین خبر داد.

660 هزار اصله نهال میوه در کرمانشاه کاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه در جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه پنج ساله کشاورزی استان که صبح امروز در استانداری تشکیل شد، برای گسترش و ایجاد باغات جدید و نوسازی باغات قدیمی استان تعداد 660 هزار اصله نهال میوه مرغوب خریداری شده در حال تقسیم بین شهرستان‌های استان است.

در دومین جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه پنج ساله کشاورزی همچنین بر ایجاد باغات جدید و نوسازی باغات قدیمی تأکید شد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری و رئیس این جلسه نیز اعلام کرد: استانداری تصمیم جدی دارد طرح‌های اشتغال‌زا و با آتیه در بخش کشاورزی را شناسایی و برای انجام و اجرای آنها در سطح استان هرگونه حمایت قانونی ممکن را به عمل آورد.

مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: خرید 660 هزار اصله نهال میوه مرغوب انجام شده و سازمان جهاد کشاورزی استان برای افزایش کمی و کیفی درختان و باغات میوه  اقدام به خرید 660 هزار اصله نهال میوه مرغوب از نهالستان‌های داخل و خارج  استان نموده‌ایم که این نهال‌ها هم اکنون در حال توزیع و تقسیم بین شهرستان‌های استان است که در فرصت کاشت پایان سال جاری و اوایل سال آینده غرس می‌شوند.

منصوری افزود: برای گسترش باغات استان احداث حداقل سه نهالستان بزرگ ویژه مناطق سردسیری و گرمسیری استان در دستور کار و اجرا قرار گرفته و به ترتیب در دشت چمچمال شهرستان صحنه، ایستگاه کشاورزی مهرگان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب احداث می‌شوند.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول