اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خبر داد

توزیع میوه شب عید در 42 نقطه شهر اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن سال نو در 42 نقطه مرکز شهر اردبیل، میوه و مرکبات توزیع خواهد شد.

توزیع میوه شب عید در 42 نقطه شهر اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدجعفر عظمایی پیش از ظهر امروز در بازدید از مراکز عرضه مستقیم کالای شب عید در اردبیل اظهار داشت: امسال با برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا اغلب نیازمندی‌های مردم تامین شده و ما برای تامین سیب و پرتقال شب عید آمادگی داریم.

وی با بیان اینکه سهم استان اردبیل از توزیع میوه و مرکبات معین شده است، افزود: با هدف تنظیم بازار در 42 نقطه شهر، سیب و پرتقال شب عید مورد نیاز مردم تامین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اقلام غذایی مورد نیاز شب عید مردم نیز در این استان به اندازه کافی تامین و ذخیره‌سازی شده است.

عظمایی ادامه داد: 2 هزار تن پرتقال و یک‌هزار و 100 سیب برای تنظیم بازار میوه ایام پایان سال برای استان اردبیل اعلام نیاز شده و از ابتدای اسفند عملیات حمل به استان آغاز و در محل سردخانه‌های استان ذخیره شده است.

این مسئول ادامه داد: 550 تن گوشت مرغ منجمد نیز در محل سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام استان موجود بوده و برای تامین نیازهای مردم و کنترل و تنظیم بازار توزیع به صورت فراگیر در سطح تمام شهرستان‌های استان اردبیل آغاز شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تخصیص گوشت قرمز منجمد به استان و انجام اقدامات لازم برای جذب و توزیع آن خاطرنشان کرد: 354 تن برنج ،531 تن شکر و 531 تن روغن نباتی نیز از سوی دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار به استان اختصاص و جذب شده است.

وی در پایان ابراز داشت: این اقلام مورد نیاز مردم در محل نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، فروشگاه‌ها و شبکه‌های تعریف شده توزیع می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول