اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

آماده‌سازی 667 مدرسه برای استقرار نظام 3-3-6 در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 667 کلاس درس برای استقرار نظام 3-3-6 در استان زنجان آماده می‌شود.

آماده‌سازی 667 مدرسه برای استقرار نظام 3-3-6 در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در آخرین جلسه آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: پیروزی ملت بزرگ انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب افتخار کشور در عرصه بین‌المللی شد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای لبیک‌گویی به تاکیدات مقام معظم رهبری بود، تصریح کرد: آموزش و پرورش در این راستا با برگزاری 200 همایش حضور حداکثری و در اختیار گذاشتن تجهیزات و نیروها سهم مهمی داشت.

مدیرکل آموزش و  پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه اداره کل آموزش و پرورش در زمینه نرم‌افزار جلوتر از برنامه‌های سخت‌افزاری است، خاطرنشان کرد: 6 هزار و 250 معلم استان زنجان با تولید محتوای الکترونیک در جشنواره تولید محتوای کشور که در سال گذشته برگزار شد، رتبه نخست را از آن خود کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره مدال طلای این دوره از مسابقات به استان اختصاص یافت، تصریح کرد: در حال حاضر معلمان هوشمند در استان فعال‌تر از مدارس هوشمند هستند‌.

نظری با اشاره به اینکه در مرحله پیشرفته کردن مدارس هوشمند اولیا نیز دخیل هستند، خاطرنشان کرد: در این راستا نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین یادواره شهید مطهری در سال آینده، یادآور شد: در طی دو سال گذشته ستاد بزرگداشت شهید مطهری استان زنجان رتبه‌های اول و دوم را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه 15 هزار فرهنگی در سال گذشته از سوی استاندار زنجان تجلیل شدند، افزود: تاکیدات استاندار زنجان بر ضرورت اجرای برنامه‌های مطلوب در این هفته و ارتقای جایگاه و نقش معلم است.

وی با اشاره به استقرار نظام آموزشی 3-3-6 از سال آینده در استان زنجان، تصریح کرد: این نظام یکی از بخش‌های مهم طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

نظری با بیان اینکه از 667 مدرسه مورد نیاز برای این طرح در پایه ابتدایی، 540 مدرسه آماده‌سازی می‌شود، خاطرنشان کرد: آماده سازی 122 مدرسه درس دیگر برای اجرای این طرح 3 میلیارد تومان مورد نیاز است که باید در مدت زمان در نظر گرفته شده اختصاص یابد.

وی با اشاره به اینکه مهر ماه سال آینده با تحول آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مساعدت‌های انجام شده مشکلی در این راستا نداشته باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول