اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

نماز در ادارات در حاشیه نماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر گفت: نباید در ادارات نماز در حاشیه بماند بلکه باید با ساز و کارهای عملی زمینه جذب بیشتر به سمت اقامه نمازهای جماعت در ادارات فراهم شود.

نماز در ادارات در حاشیه نماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در همایش نماز، جوان و تعالی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در ترویج فرهنگ نماز یکی از نهادهای تأثیرگذار و پیشتاز است.

امام جمعه اهر در ادامه سخنان خود، رویکرد مردم به ویژه جوانان و دانشجویان را به امر نماز بسیار خوب عنوان کرد.

رئیس شورای اقامه نماز اهر افزود: باید با تداوم برنامه‌های معنوی و فرهنگی طوری برنامه‌ریزی کنیم که زمینه برای جذب قشر جوان بیشتر فراهم شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: نباید در ادارات نماز در حاشیه بماند بلکه باید با ساز و کارهای عملی زمینه جذب بیشتر به نمازهای جماعت در ادارات فراهم شود.

وی افزود: نماز نماد و نشانه حکومت دینی است و باید برکات نماز را به جوانان و نسل جدید به نحو شایسته منتقل کنیم.

حاجی‌زاده، نماز را موجب شادابی و نشاط روحی انسان عنوان کرد و افزود: باید با فرهنگ سازی مناسب و با بهره‌گیری از کارشناسان خبره در تعلیم و تربیت جوانان و آشنایی آنان با شعایر دینی و تقویت مسائل عقیدتی در بین آنها گام‌های عملی برداریم.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر یکی از واحدهای دانشگاهی موفق در امور فرهنگی و عقیدتی است که نقش موثری را در توسعه فرهنگی این شهرستان ایفا کرده است.

امام جمعه اهر با تاکید بر ترویج فرهنگ نماز در بین جوانان و نوجوانان گفت: باید با بها دادن به جوانان این قشر فعال و پویای جامعه را با راهکارهای مناسب به مسائل معنوی و دینی بیشتر علاقه‌مند کنیم.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول