اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ملی مهارت صورت گرفت

صعود 17 پله‌ای فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی/ کسب رتبه چهارم در بین 31 استان کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی از صعود 17 پله‌ای این مرکز در مسابقات ملی مهارت خبر داد و گفت: تیم اعزامی استان با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و سه دیپلم افتخار رتبه چهارم کشور را کسب کرد.

صعود 17 پله‌ای فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی/ کسب رتبه چهارم در بین 31 استان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خوشایند پیش از ظهر امروز در مراسم جشن پایان دوره کارآموزان و تجلیل از مدال‌آوران دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی المپیاد ملی مهارت اظهار داشت: مرحله شهرستانی مسابقات در 28 رشته و با حضور 594 داوطلب برگزار شد که از این تعداد 82 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی با اشاره به حضور 82 نفر در مرحله استانی ادامه داد: این مرحله در 20 رشته برگزار شد که از بین 82 نفر داوطلب تعداد 16 نفر به مرحله استانی راه یافته و از این تعداد 9 نفر به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: تیم اعزامی استان در این مسابقات توانست در بین 31 استان کشور با گرفتن یک مدال طلا در رشته CNC  توسط سعید باغبانی و در بخش تیمی رشته رباتیک با کسب دو مدال نقره توسط آقایان مسعود عزتی و صالح شمسی‌نژاد رتبه چهارم کشور را کسب کند.

خوشایند، کسب سه دیپلم افتخار در رشته‌های کاشی‌کاری، فناوری اطلاعات و تأسیسات الکتریکی را از دیگر مقام‌های کسب شده توسط تیم اعزامی خراسان‌جنوبی به دوازدهمین دوره مسابقات المپیاد ملی مهارت در سال جاری دانست.

حسین دانش دبیر المپیاد ملی مهارت خراسان‌جنوبی نیز گفت: تمامی جوانان مستعد و علاقه‌مند می‌توانند برای شرکت در المپیاد ملی مهارت سال 91 از 15 فروردین تا 15 اردیبهشت به مراکز فنی و حرفه‌ای سطح استان و یا سایت سازمان فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

در این مراسم که با حضور استاندار خراسان‌جنوبی برگزار شد از سه مدال‌آور دوازدهمین دوره مسابقات المپیاد ملی مهارت و تعداد 27 نفر از کارآموزان نمونه مراکز فنی و حرفه‌ای استان اعم از خواهر و برادر با اهدای لوح و تندیس تجلیل به عمل آمد.

استاندار خراسان‌جنوبی در این مراسم به سعید باغبانی نفر برتر در دوازدهمین دوره مسابقات المپیاد ملی مهارت 5 میلیون تومان جایزه غیر نقدی اهداء کرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول