اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان اعلام کرد

درخشش تیم کردستان در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان از درخشش تیم هفت نفره اعزامی این استان در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

درخشش تیم کردستان در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

سیدجمیل احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تیم هفت نفره استان کردستان در این دوره از مسابقات پس از 4 روز رقابت در رشته‌های جوشکاری، تاسیسات الکتریکی، خیاطی، کابینت‌سازی چوبی، رباتیک تیمی و کاشیکاری دیوار و کف موفق به کسب افتخارات مذکور شدند.

به گفته وی، عبدالله چوپانی از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بانه در این دوره از مسابقات موفق به کسب مدال برنز در رشته جوشکاری شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: فرشید یاری در رشته تاسیسات الکتریکی، آرمان زندسلیمی در رشته کابینت‌سازی، عبدالسلام ریاضی در رشته کاشیکاری دیوار و کف و کیهان ولیه و مهیار عباسیان در رشته رباتیک موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

احمدی با بیان اینکه 491 نفر در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت شرکت کرده بودند، افزود: این افراد در 26 رشته مختلف در استان‌های تهران، البرز و تربیت‌مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای با هم به رقابت پرداختند.

وی به برپایی نمایشگاه تخصصی عمومی مهارت با حضور ادارات‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌ها و اسپانسرها و توانمندی‌های مهارتی همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان این دوره از مسابقات در مدت زمان یاد شده ضمن رقابت با یکدیگر دستاوردهای خود را در 38 غرفه در این نمایشگاه به معرض عموم گذاشته بودند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: غرفه اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کردستان رتبه دوم کشوری را در بین دیگر غرفه‌ها از آن خود کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول