اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کسب مدال طلای مسابقات ملی مهارت توسط کارآموز یزدی

خبرگزاری فارس: کارآموز یزدی در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت موفق به کسب مدال طلا در رشته فناوری طراحی گرافیک شد.

کسب مدال طلای مسابقات ملی مهارت توسط کارآموز یزدی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد اظهار داشت: مهدی صالح‌زاده با کسب 551 امتیاز در رشته فناوری طراحی گرافیک از بین استان‌های دیگر مدال طلای این مسابقات را به گردن آویخت.

حبیب‌الله کارگر خاطرنشان کرد: 11 کارآموز دیگر اعزام شده از استان یزد به دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت موفق به کسب دیپلم افتخار در این مسابقات شدند.

وی بیان کرد: فرامرز پورعباس در رشته کابینت‌سازی (چوبی)، سیدداوود حسینی در رشته آجر چینی، امید پیله‌ور در رشته طراحی وب، حمیدرضا انتظاری، محسن باغستانی و سیدامیر میربلوکی در رشته ساخت و تولید تیمی و محمد ابویی‌مهریزی در رشته کاشی‌کاری دیوار و کف دیپلم افتخار کسب کردند.

کارگر عنوان کرد: عباس جعفری در رشته نجاری (اتصالات درب و پنجره)، احسان دهقانی‌سانیج در رشته طراحی مهندسی مکانیک، علی سلطانی‌گردفرامرز در رشته لوله‌کشی و گرمایشی و امید آخوندزاده در رشته فناوری اتومبیل نیز به کسب دیپلم افتخار نائل آمدند.

کارگر با بیان اینکه استان یزد در 10 رشته امتیاز بیش از 500 داشته است، یادآور شد: در این مسابقات 16 کارشناس و یک سرپرست نیز به همراه کارآموزان حضور داشتند.

این مسابقات با هدف ایجاد بستر مناسب برای رقابت سالم بین مهارت‌آموختگان، ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی و کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان، فراهم کردن شرایط شرکت حرفه‌آموختگان در صحنه رقابت‌های بین‌المللی و اعتلای ارزش کار در جوانان و جامعه برگزار شده است.

در این دوره از مسابقات 491 نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند و برگزیدگان پس از شرکت در اردوی آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول