اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

فعالیت‌های فرهنگی عمیقی در همدان انجام شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: فعالیت‌های فرهنگی عمیقی در سطح استان انجام شده است.

فعالیت‌های فرهنگی عمیقی در همدان انجام شده است

به گزارش خبر گزاری فارس از همدان، علی اکبر فامیل کریمی پیش از ظهر امروز در نخستین جشنواره معلمان ماندگار دوره‌ ابتدایی در همدان اظهار داشت: ما در انتخابات اسفندماه شاهد مشارکت بالای مردم و حضور پر رنگ آنان بودیم که نشان‌ دهنده این بود که تهدیدات آشکار و پنهان دشمن اثرگذار نبوده است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش بیان داشت: هر کس در هر سمتی که باشد برخاسته از درون آموزش و پرورش هستند و از آموزش و پرورش شروع کردند.

فامیل کریمی اذعان کرد: در آموزش و پرورش شاهد رشد و بالندگی و ثبات هستیم چرا که دشمنان در گذشته آموزش و پرورش را ابزار اهداف خودشان قرار داده بودند اما خوشبختانه امروز ثبات و استقلال را در این سیستم می‌بینیم.

وی اذعان کرد: ما در استان شاهد فعالیت‌های فرهنگی عمیق هستیم گه همه اینها در ما یک اعتماد ایجاد می‌کند که بتوانیم سند تحول بنیادین را با موفقیت اجرا کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در پایان گفت: اگر در آینده بخواهیم تحول بنیادین را در استان اجرا کنیم باید گام‌های مؤثرتری برداریم.

انتهای پیام/خ۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول