اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

ضرورت بازنگری در دستورالعمل کارگروه ترویج فرهنگ ایثار

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستورالعمل‎های مربوط به کارگروه‎های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند بازنگری است تا از حالت سنتی موجود خارج شود.

ضرورت بازنگری در دستورالعمل کارگروه ترویج فرهنگ ایثار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در نشست شورای ایثار و مقاومت این استان اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان باید تمامی دستگاه‎های اجرایی به میدان آمده و همکاری جدی داشته باشند.

وی تأکید کرد: راه‎اندازی کارگروه‎هایی به منظور پیگیری تخصصی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان‎های هفت‌گانه چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

عنابستانی به نیاز جامعه امروز به فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: هرگاه کشور در این مسیر حرکت کرده به موفقیت‎های مطلوب و خوبی دست یافته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری مردم را متولیان اصلی گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان و تصریح کرد: دستورالعمل‌های مربوط به کارگروه‎های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند بازنگری است تا از حالت سنتی موجود خارج شود.

وی با تاکید بر ضرورت حرکت در مسیر پرافتخار شهدا تاکید کرد و گفت: آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی بر ضرورت اشاعه و ترویج فرهنگ بیش از پیش شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تأثیرات چشمگیری را در راستای شناخت اهداف مقدس شهدا فراهم می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم‌اکنون ایران اسلامی از لحاظ علمی و اقتدار الگوی برجسته سایر کشورهای مسلمان‌نشین و آزادیخواه جهان است و این بدون تردید مرهون ایثار و فداکاری رزمندگان و خون سرخ شهدا است.

وی در ادامه فرهنگ ایثار و مقاومت را برگرفته از فرهنگ غدیر و عاشورا دانست و گفت: این فرهنگ زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است چراکه در تلاش، کوشش و مجاهدت خالصانه تمام رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس نهفته است.

انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول