اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش لاریجان:

91 دانش‌آموز نخبه و خیر لاریجان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش لاریجان گفت: همایش تجلیل از خیران و دانش‌آموزان نخبه لاریجان در سوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود که در آن از 60 دانش‌آموز مستعد و 31 خیر قدردانی می‌شود.

91 دانش‌آموز نخبه و خیر لاریجان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بخش لاریجان آمل، حسن خاکپور شب گذشته در نشست مشترک مسئولان دستگاه‌های اجرائی و خیرین این بخش اظهار داشت: دانش‌آموزان بخش لاریجان از هوش و استعداد کم‌نظیری برخوردارند و هر سال افتخارات بزرگی برای این منطقه به ثمر می‌آورند.

وی تصریح کرد: تجلیل از دانش‌آموزان از وظایف ما است که این بار قصد داریم این قشر پرتلاش و ساعی ما به همراه خیرین مدرسه‌ساز و فعال در عرصه تعلیم و تربیت قدردانی شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش لاریجان مازندران با اشاره به عالمان و نوابغ سیاسی و اجتماعی این بخش تصریح کرد: وجود عالمان و مراجع تقلید بزرگ جهان تشیع که در این منطقه زیسته‌اند نشان از علم‌خیز بودن لاریجان دارد که از دامن خود هم‌اکنون آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی را تحویل جهان اسلام و دنیای علم و فقاهت داده است.

وی با اشاره به وجود برادران آملی لاریجانی که در راس قوای مقننه و قضائیه مشغول خدمت هستند، بیان داشت: در آینده نیز بزرگان و رجال سیاسی، علمی و فقهی زیادی از این منطقه به جامعه اسلامی تحویل داده می‌شوند.

خاکپور با اعلام اینکه باید حرکت‌های ما در زمینه بزرگداشت مقام علم و دانش ماندگار و اثرگذار باشد، گفت: تجلیل دانش‌آموزان در کنار خیرانی که از مال و اندوخته مالی خود برای امر تعلیم و تربیت صرف می‌کنند بسیار ارزشمند است و باعث قوت و تلاش بیش از پیش دانش‌آموزان و تشویق آنها در امر تحصیل می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش تجلیل از خیران و دانش‌آموزان لاریجان در سوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، اذعان داشت: در این همایش از 60 دانش‌آموز و 31 خیر بخش لاریجان قدردانی و تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول