اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر:

ملایر رتبه نخست را در حسابداری دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: ملایر در کل کشور رتبه نخست را در بحث حسابداری دارد.

ملایر رتبه نخست را در حسابداری دارد

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در شهرستان ملایر 148 موقوفه طی سال‌های گذشته بوده و 9 موقوفه نیز در سال 90 به این تعداد اضافه شده است، اظهار کرد: بعضی از این موقوفات فاقد سند مالکیت هستند.

وی با بیان اینکه در سال 91، اولویت شهرستان ملایر اخذ سند مالکیت برای تمام موقوفات، اماکن مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد و مراکز عام‌المنفعه شهرستان ملایر است، گفت: بروزرسانی اجارات از دیگر اولویت‌های ما است که با توجه به اینکه تعداد زیادی از رقبات موقوفات شهرستان ملایر یا با ما رابطه استیجاری ندارند یا اینکه رابطه استیجاری آنها تاریخ اعتبارش به پایان رسیده، برنامه ما بر این است که در سال 91 تا جایی که بتوانیم اسناد اجاره را به روزرسانی کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه در بحث پروژه‌های عمرانی در سال 90 همت مضاعفی به خرج داده شد و دو مورد از پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره به اتمام رسید، تصریح کرد: یکی از این پروژه‌ها، پاساژ "فدک" است که با 60 باب مغازه و 16 سوئیت تجاری اداری به اتمام رسید و برای این پروژه نیز از محل سه موقوفه در ملایر، حدود 5 میلیارد تومان هزینه شد.

وی افزود: پروژه دیگر نیز پروژه تجاری مسکونی "پیوند" است که شامل 60 واحد مسکونی، یک رستوران در دو طبقه (هر طبقه 400 مترمربع با ظرفیت 700 نفر) است.

زین‌العابدینی گفت: فروشگاه زنجیره‌ای نیز پروژه دیگری است که این پروژه نیز در زمینی به مساحت 800 مترمربع و 14 باب مغازه که در سال 90 این پروژه نیز به اتمام رسید.

وی ابراز داشت: هدف ما بر این است که پروژه سنگین و بزرگ استخر سرپوشیده شهرستان ملایر را نیز به افتتاح برسانیم که بحث نامگذاری آن را در طی یک مسابقه به مردم واگذار می‌کنیم و در صدد هستیم تا 31 فروردین افتتاح شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر ادامه داد: این مجموعه شامل استخر بزرگسالان، کودکان، سونا، جکوزی، حمام سنتی، کافی شاپ و سالن‌های متعدد است که با زیربنای 4 هزار مترمربع در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع مورد توجه قرار گرفت که حدود 7.5 میلیارد تومان هزینه در برداشته و در سال آینده نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه تجاری مسکونی"میدان جهاد" نیز بیان کرد: این پروژه نیز شامل پروژه تجاری مسکونی است که حدود 4 میلیارد تومان تأمین اعتبار شده که طی دو سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

زین‌العابدینی با بیان اینکه شهرستان ملایر در بحث اخذ مفاصا حساب در استان رتبه نخست را دارد و صد درصد انجام شده و سند مردودی و مرجوعی در سطح شهرستان نداشته‌ایم، تصریح کرد: در سال 90 بحث ورود اطلاعات به سامانه بوده که بزرگترین مجموعه را شهرستان ملایر داشته که حتی از سوی سازمان مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بحث حسابداری اوقاف ملایر دریافت‌ها و پرداخت‌ها دیگر به صورت دستی انجام نمی‌شود، اظهار داشت: ملایر در کل کشور رتبه نخست را در بحث حسابداری دارد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول