اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال جام آزادگان

صبای نوین قم از سد آذرآب ارومیه گذشت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در دیدار رفت مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ آزادگان از سد میهمان خود آذرآب ارومیه گذشت.

صبای نوین قم از سد آذرآب ارومیه گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای دور رفت از مرحله پلی‌آف مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان شنبه شب با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان آغاز شد و طی آن صبای قم در خانه از سد آذرآب ارومیه عبور کرد.

شاگردان عباس رحمانی بعد از ششم شدن در مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، در دیداری خانگی از دور رفت مرحله پلی‌آف در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم میزبان رقیب ارومیه‌ای خود بودند.

در این دیدار که در حضور تماشاگران علاقمندان به فوتبال قم برگزار شد، شاگردان عباس رحمانی در روزی که چند مهره کلیدی تیمشان را کنار خود نمی‌دیدند، بازی هماهنگی به نمایش گذاشته و در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند.

این دیدار برای انتخاب یکی از دو تیم فوتبال صبای نوین قم و آذر آب ارومیه برای بقا در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال فصل آینده باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و برای همین منظور دو تیم در دیدار برگشت نیز در ارومیه به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاگردان عباس رحمانی با کسب برتری دو بر یک در این دیدار باید روز شنبه بیست و هفتم اسفند ماه نیز در دیدار برگشت در شهر ارومیه با حریف خود دیدار کنند تا تیم پیروز مجموع دیدارهای رفت و برگشت در لیگ آزادگان باقی بمانند.

صبای نوین قم در این دیدار خانگی بازیکنان سرشناس و توانمندی همچون مرتضی پایمزد، علی استواری، محمد رسولی، مسعود خسروی و یکی دو مهره کلیدی دیگر را در اختیار نداشت که البته هر کدام به دلیل مصدومیت و محرومیت از همراهی صبا دور بودند.

با این حال صبای نوین قم در تلاش برای حفظ سهمیه قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور، بازی بسیار خوبی ارائه کرد و در روزی که علی مولایی و حمید پاکیزه گلزنان این تیم بودند، موفق به کسب پیروزی در خانه شد.

تیم فوتبال صبای نوین قم در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته سوم این فصل جام آزادگان در گروه دوم مقدماتی قرار داشت و در حالی که عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت در نهایت با کسب 33 امتیاز موفق به کسب رتبه ششم شد.

از گروهی که تیم فوتبال صبای نوین قم در آن قرار داشت، در نهایت تیم‌های فوتبال استقلال ساری و شهرداری لنگرود با کسب 50 و 44 امتیاز به ترتیب به عنوان تیم‌های اول و دوم جواز صعود به مرحله دوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول