اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/ 54

قرآن تقویت کننده بنیان خانواده‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: به درستی که قرآن بهترین هدایتگر جامعه و تقویت کننده بنیان خانواده‌هاست.

قرآن تقویت کننده بنیان خانواده‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی ظهر امروز در جمع متسابقین خواهر سی و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار داشت: خداوند به وظایف زنان به صورت ویژه در قرآن کریم اشاره کرده که با فراگیری قرآن می توانیم در راستای پیشبرد اهداف خانواده و جامعه از آن استفاده لازم را داشته باشیم.

وی با تاکید بر نقش زنان در استفاده بهینه از باورهای قرآنی در تحول بنیادی خانواده و اجتماع  به آیه 38 از سوره طه اشاره کرد و گفت: خداوند در این آیه مبارکه، لغت « ام» را به عنوان محور اصلی قرار داده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان بیان داشت: بنابراین همان طور که در آیات قرآنی به نقش زن و اهمیت آن بسیار اشاره شده، زن بر اساس جایگاه مادر ارزش پیدا می‌کند و این نشان از نقش حمایتی و پشتوانه‌ای که به مادر تفویض شده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در پایان با اشاره به جایگاه تعبدی تربیتی و تشکیلاتی زنان در جامعه، اظهار داشت: به ظرفیت‌های بالای زنان در قرآن بسیار اشاره شده و نیز این نقش ارزشیابی و قابلیت بالقوه زنان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول