اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر تایباد خبر داد

آموزش کمک‌های اولیه به ‌دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی تایباد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد گفت: دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی تایباد دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه را فرا گرفتند.

آموزش کمک‌های اولیه به ‌دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، غلامرضا صیادی ظهر امروز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی تایباد، با همکاری آموزش و پرورش و توسط مربیان هلال احمر امداد و کمک‌های اولیه را فرا گرفتند.

وی همچنین گفت: دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه برای پنج آموزشگاه شبانه‌روزی برگزار شد که تعداد 465 نفر از دانش‌آموزان دوره‌های 35 ساعته امداد و کمک‌های اولیه را با موفقیت سپری کردند.

صیادی افزود: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروز و تغییرات آب و هوایی و مسافرت‌های هموطنان، دانش‌آموزان نسبت به عوامل ایجاد کننده خطر و اقدامات لازم برای رفع و یا کاهش آن، آموزش به اعضای خانواده؛ علائم و نشانه‌های ناشی از مسمومیت و مواردی از این دست آگاهی لازم را کسب کردند.

وی افزود: چنانچه آموزش‌های رسمی که توسط آموزش و پرورش صورت می‌گیرد با آموزش‌های فوق برنامه که به وسیله نهادهای دیگر انجام می‌گیرد همراه شود و دانش‌آموزان از بدو ورود به مدرسه آموزش‌های امدادی را نیز فرا بگیرند جامعه ما به نقطه‌ای می‌رسد که هر فرد بتواند خود امدادگری کند که این امر در راستای تحقق شعار هلال احمر که هر خانواده یک امدادگر و ایجاد جامعه ایمن تاثیرگذار است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول