اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر بوشهر:

عملیات ساخت پایگاه امداد دشتی سال آینده آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل هلال احمر بوشهر گفت: عملیات اجرایی پایگاه امداد هلال احمر شهرستان دشتی اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می‌شود.

عملیات ساخت پایگاه امداد دشتی سال آینده آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالکریم شعبان‌زاده صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید جمعیت هلال احمر دشتی اظهار داشت: شهرستان دشتی از شهرستان‌های حادثه‌خیز است و هلال احمر به عنوان متولی امداد و نجات در کشور می‌تواند نقش مهمی را در زمینه آموزش ایفا کند.

وی افزود: هدف اصلی ما آموزش‌های لازم به مردم است تا در صورتی که حوادثی رخ دهد آمادگی لازم را داشته باشند.

شعبان‌زاده همکاری و تعامل فرماندار دشتی با هلال احمر را ستود و گفت: در سفر اخیر دکتر فقیه رئیس جمعیت هلال احمر کشور به استان بوشهر ما درخواست 500 میلیون تومان اعتبار برای مجموعه پایگاه امداد دشتی را داشتیم که با 50 درصد آن موافقت کردند و این مبلغ اختصاص یافته که در اول اردیبهشت ماه سال 91 این پروژه آغاز می‌شود.

شعبان‌زاده افزود: هلال احمر نه تنها در بخش حوادث فعالیت می‌کند بلکه در بخش کارهای فرهنگی نیز فعال است که در سال جاری 240 نفر از استان بوشهر را به مشهد مقدس اعزام کرده است.

فرماندار دشتی نیز در این جلسه اظهار داشت: تعداد 4 هزار نفر نیرو داوطلب، امدادگر و جوان با هلال احمر دشتی همکاری دارند.

سید علی هاشمی افزود: بچه‌های هلال احمر فرشته‌های نجات هستند که جا دارد از تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها تقدیر کنیم.

هاشمی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر 20 سال است که در این شهرستان فعالیت می‌کند و نقش مؤثر و مهمی  در کاهش حوادث نظیر بلایای طبیعی و غیرمترقبه داشته است و با توجه به اینکه در دشتی سوابق حوادث طبیعی ناشی از بلاهای طبیعی مانند سیل و زلزله وجود دارد ضروری است در این ارتباط تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه هلال احمر مبلغ 250 میلیون تومان اعتبار برای احداث مجموعه پایگاه امداد و نجات دشتی اختصاص داده است ما نیز مبلغ 50 درصد اعتبار این پایگاه را اختصاص می‌دهیم.

نماینده ارشد دولت در دشتی افزود: بهترین خصلت این نهاد مردمی در زمان وقوع حوادث و در راستای خدمت‌رسانی به مردم، خلوص نیت و مهرورزی است که از درد و آلام حادثه‌دیدگان تا حد زیادی می‌کاهد.

در پایان با تقدیر از خدمات مصلحی مسئول سابق هلال احمر دشتی سید اسماعیل جعفری را به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر این شهرستان معرفی کرد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول