اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان:

22 پایگاه امدادی در لرستان دایر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در ایام نوروز سال آینده 22 پایگاه امدادی ثابت و سیار در لرستان دایر می‌شود.

22 پایگاه امدادی در لرستان دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ذبیح الله سیاهپوش ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان اینکه به منظور کمک‌رسانی در مواقع اضطراری به مسافران این پایگاه‌ها دایر می‌شوند، اظهار کرد: از این تعداد 11 پایگاه ثابت، 9 پایگاه موقت و سیار و دو پایگاه در پروژه جدید آزادراه خرم‌آباد به پل‌زال مستقر می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر این به منظور ارائه خدمات به کاروان‌های راهیان‌نور کمپ هلال‌احمر در آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال ایجاد می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از برپایی 10 خیمه برای اقامه نماز در نقاط مختلف استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: در هر پایگاه ثابت برای اسکان 30 خانواده به تعداد 150 نفر، امکانات اولیه رفاهی نظیر چادر، لوازم گرمازا، پتو، مواد خوراکی و ... در نظر گرفته شده است.

سیاهپوش در ادامه از ایجاد 14 پست راهنمایی مسافران نوروزی به منظور خدمات‌رسانی به مردم در ایام تعطیلات نوروزی در سطح لرستان خبر داد و گفت: 250 نفر از اعضای فعال شاخه جوانان از کانون‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و غنچه‌های هلال و پیشاهنگان با جمعیت هلال‌احمر لرستان برای راهنمایی مسافران نوروزی همکاری می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: توسط این پست‌ها بسته‌های فرهنگی ادارات، بروشورها و ... بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این پایگاه‌ها سه کمپ در بلوران کوهدشت، تنگ‌ فنی پلدختر و چمن سلطان الیگودرز برای استراحت مسافرانی که قصد مسافرت در این مسیرها را دارند در نظر گرفته شده است.

سیاهپوش یادآورشد: با برپایی این کمپ‌ها طی سه سال گذشته آمار تصادف‌ها در محورهای این استان تا حدودی کاسته شده است.

وی تصریح کرد: در هر پایگاه ثابت چهار نفر و سیار سه امدادگر مستقر هستند، که در صورت نیاز این افراد افزایش می‌یابند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول