اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

فرهنگ‌سازی در حفظ و احیای منابع طبیعی ضروریست

خبرگزاری فارس: فرماندار منوجان گفت: فرهنگ‌سازی برای حفظ، توسعه و احیای منابع طبیعی ضروری است.

فرهنگ‌سازی در حفظ و احیای منابع طبیعی ضروریست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، جهانگیر تشکری ظهر امروز در گردهمایی دهیاران و شورا‌های اسلامی شهرستان منوجان به مناسبت هفته منابع طبیعی با اشاره به اهمیت منابع طبیعی از دیدگاه اسلام و قرآن اظهار کرد: فرهنگ‌سازی برای حفظ، توسعه و احیای منابع طبیعی ضروری است.

وی با بیان اینکه با توجه به خشکسالی‌های اخیر تلاش برای حفظ منابع طبیعی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، افزود: نگهداشت آب و نگهداری روان آب‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات خشکسالی را حل کند.

تشکری تصریح کرد: منابع طبیعی متعلق به همه مردم است، هر درختی که در منطقه می‌روید متعلق به همه است، بر همین اساس مردم به ویژه مسئولان، شوراهای اسلامی و دهیاران باید خود را موظف به حفظ و توسعه منابع طبیعی بدانند.

وی خاطرنشان‌ کرد: حفظ جنگل و مراتع حتی مشارکت در آبخیزداری وظیفه عمومی است.

محمد آزادی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری منوجان با ارائه گزارش عملکرد پیرامون طرح‌ها و پروژه‌های زیر بخش منابع طبیعی که در طول چهار سال از راه‌اندازی منابع طبیعی در این شهرستان انجام شده است از شوراها و دهیاران برای همکاری و همیاری با اداره منابع طبیعی برای تلاش در حفظ عرصه‌های منابع طبیعی، جنگل‌ها و مراتع دعوت به همکاری کرد.

وی افزود: حفظ عرصه‌های منابع طبیعی جنگل‌ها و مراتع، تلاش برای حفظ منابع طبیعی به عنوان ذخیره استراتژیک برای نسل‌های آینده است.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از دانش‌آموزان برتر شرکت کننده در مسابقات نقاشی، مقاله‌نویسی، عکس، انشا و تحقیق که توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری منوجان برگزار شده بود، با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول