اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

کمک‌های مردمی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به 165 میلیون تومان رسید

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک‌های مردمی این استان در جشن احسان و نیکوکاری به 165 میلیون تومان رسیده است.

کمک‌های مردمی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به 165 میلیون تومان رسید

مصیب حیدری امروز در گفت‌وگو با فارس در یاسوج اظهار داشت: کمک‌های مردمی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون در 134 پایگاه کمیته امداد در سطح شهرها و 50 پایگاه سازمان بسیج به 165 میلیون تومان رسیده است.

سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: این میزان بدون احتساب کمک‌های دانش‌آموزان و والدین آن‌ها در 311 مدرسه این استان بوده که امید است با دریافت این کمک‌ها و تحویل آن‌ها به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه عید نوروز، مشکلی از مشکلات دانش‌آموزان بی‌‌بضاعت به‌ویژه دانش‌آموزان یتیم برطرف شود.

حیدری با قدردانی از مردم خیر و نیکوکار این استان برای مشارکت در این امر خداپسندانه، گفت: حضور مردم و میزان کمک‌های آن‌ها در سال جاری به نسبت سال گذشته افزایش پیدا کرده به‌ طوری‌ که اکنون بدون احتساب کمک‌های مردم در 311 پایگاه مدرسه‌ای در سراسر این استان، میزان این کمک‌ها حدود 20 میلیون تومان از سال قبل بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: در مجموع در استان کهگیلویه و بویراحمد، 498 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری هدایای مردم در مدارس، سطح شهرها و میعادگاه‌های نماز جمعه و جماعات در نظر گرفته شد که این مهم با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش و سازمان بسیج انجام شده است.

سخنگوی کمیته امداد از همکاری رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما قدردانی کرد و تصریح کرد: صدا و سیمای این استان همواره همکار و بازوی توانمندی برای این نهاد حمایتی بوده که جا دارد از طرف مجموعه امدادگران این استان صمیمانه از مجموعه دست‌اندرکاران صدا و سیما به‌ویژه مدیرکل رسانه ملی در استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کنم.

حیدری، نقش دیگر رسانه‌ها از جمله خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و جراید را در طول برگزاری هفته احسان و نیکوکاری ستودنی خواند و اضافه کرد: رسانه‌ها در این استان بدون هیچ چشمداشتی خود را در کمک به نیازمندان سهیم و مسئول می‌دانند.

سخنگوی کمیته امداد از اختصاص کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در پایگاه‌های مدارس به دانش‌آموزان نیازمند در همان مدرسه خبر داد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول