اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

214 پایگاه کمک‌های مردم ملایر را جمع‌آوری می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: امسال 214 پایگاه کمک‌های مردم ملایر را جمع‌آوری می‌کنند.

214 پایگاه کمک‌های مردم ملایر را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی کولیوند ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشن نیکوکاری در ملایر به خبرنگاران ملایر اظهار کرد: امسال 214 پایگاه کمک‌های مردم ملایر را در جشن نیکوکاری جمع‌آوری می‌کنند.

وی افزود: امروز در سطح شهر ملایر هشت پایگاه اصلی در میدان امام (ره)، چهارراه خیام، میدان امام حسین(ع) و بهشت هاجر و پایگاه‌های شهر سامن، جوکار، ازندریان، روستاهای حسین‌آباد ناظم، کهکدان و انوج کمک‌های مردم نیکوکار این شهرستان را جمع‌آوری می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر ابراز داشت: 190 پایگاه نیز در روز گذشته در مدارس شهرستان برپا شد و دانش‌آموزان و فرهنگیان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به محرومان و افراد زیر پوشش این نهاد به پایگاه‌ها تحویل دادند.

وی استقبال مردم را مطلوب خواند و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود کمک‌های مردمی امسال نسبت به سال گذشته دو برابر شود.

وی افزود: پایگاه‌های کمیته امداد فردا نیز آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم  نوعدوست ملایر است و در میعادگاه‌های نماز جمعه ملایر و ازندریان نیز این پایگاه‌ها برقرار است.

کولیوند از کمک 810 هزار تومانی کارکنان این نهاد در روز جشن نیکوکاری به کمیته امداد ملایر خبر داد و از خیران این شهرستان خواست امسال نیز این نهاد را با کمک‌هایشان همچون سال‌های گذشته یاری کنند.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: بلافاصله بعد از جمع‌آوری و بسته‌بندی کمک‌های مردمی، آنها را بین افراد نیازمند شهرستان توزیع می‌کنیم.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول