اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

جمع‌آوری 500 میلیون تومان کمک‌های مردمی اصفهان در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: سال گذشته 500 میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری در اصفهان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 500 میلیون تومان کمک‌های مردمی اصفهان در جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدجواد صدق ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر ساله از 14 تا 20 اسفندماه هفته احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: طی این هفته برنامه‌های مختلفی در سطح استان با محور احسان و نیکوکاری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در هفته احسان و نیکوکاری است، اضافه کرد: با توجه به تعامل و همکاری این کمیته با آموزش و پرورش استان هر ساله زنگ نیکوکاری در یکی از مدارس اصفهان نواخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم و به ویژه دانش‌آموزان برای حضور در جشن نیکوکاری و کمک به افراد نیازمند و محروم جامعه از مهم‌ترین اهداف نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس است.

وی به میزان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته 500 میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری در اصفهان جمع‌آوری شده است.

صدق با اشاره به اینکه مشارکت مردم در جشن نیکوکاری به منظور کمک به افراد نیازمند از اهمیت بسیاری برخوردار است، تاکید کرد: در سطح استان 15 هزار دانش‌آموز و 5هزار دانشجوی نیازمند توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در تمامی صحنه‌ها حضور خود را برای دفاع از افراد محروم و نیازمند نشان داده‌اند، بیان داشت: ملت ایران هر ساله گام به گام کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به نیازمندان موجود در سطح جامعه حرکت می‌کنند و اصفهان در زمینه مشارکت مردم برای حمایت از نیازمندان رتبه نخست را در سطح کشور از آن خود کرده است.

انتهای پیام/خ۲۰/ط4000.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول