اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ارومیه:

46 درصد بودجه شهرداری تامین نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امسال بودجه شهرداری 160 میلیارد تومان بود که 46 درصد آن تامین نشده است.‌

46 درصد بودجه شهرداری تامین نشده است

پرویز جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بودجه شهرداری ارومیه در سال جاری، 160 میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که تنها 54 درصد آن تحقق یافت که در مقایسه با سال گذشته 6 میلیارد بیشتر است که 4 درصد از کل بودجه سال 90 را شامل می‌شود.

وی افزود: از آن جایی که 46 درصد از بودجه تامین نشده است و شهرداری نیز منبع درآمدی ندارد از این رو باید هزینه‌ها را از مردم وصول کند تا بتواند برای آن‌ها مصرف کند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: شهرداری باید بودجه را مناسب درآمد برنامه‌ریزی کند و شورای اسلامی بودجه را براساس نیازها تفکیک کند.فروش اوراق بهادار و در عین حال جذب بیشتر سرمایه‌های داخلی، خارجی، مردمی و مشارکتی راه‌هایی است که شهرداری می‌تواند از آن منبع درآمد داشته باشد.

رئیس شورای شهر ارومیه در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام بدون نگرانی از کسری بودجه در حال اجراست، گفت: 2 پارک در ارومیه در حال ساخت‌وساز است تا اواخر اسفند ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه کمربندی ارومیه اظهار داشت: مهمترین بخش این پروژه شن‌کوبی بود که انجام شده و مراحل دیگر آن به نحو مطلوب در حال اجراست.برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دیگر چاره‌ای جز این نیست که در بودجه 91 ابتدا این‌ پروژه‌ها در اولویت  برنامه‌ریزی‍‌‌ها گنجانده شود.

این مسئول با بیان اینکه در شورای اسلامی طرح سرمایه‌داری به بودجه ارتباطی ندارد خاطرنشان کرد: این بودجه از طریق سرمایه‌داران تامین می‌شود و در این زمینه شورای شهر با تعاونی‌های چندین نهاد و سازمان به توافق رسیده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول