اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

شهادت الگوی موج بیداری اسلامی در مبارزه با طاغوت‌های زمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: شهادت الگوی موج بیداری اسلامی در مبارزه با طاغوت‌های زمان است.

شهادت الگوی موج بیداری اسلامی در مبارزه با طاغوت‌های زمان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید‌ ودود سید‌شنوا پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز ایثار و شهادت در اردبیل اظهار داشت: شهادت مقامی است که انبیا، صلحا و بزرگان حسرت رسیدن به آن را داشتند و خداوند متعال این نعمت را نصیب انسان‌های مجاهدی می‌کند تا جایگاهشان رفیع و متعالی باشد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم که در آن تاکید شده است شهیدان زنده هستند و به جامعه حیات و نشاط می‌بخشند و رزق و روزی خود را از مقام الوهیت الهی می‌گیرند خاطرنشان کرد: بهترین جوانان این کشور جان در طبق اخلاص گذاشتند تا امریکا و دیگر نظام‌های استکباری در این کشور خوی وحشیگری خود را پیاده نکنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل یادآور شد: اگر زمانی امریکا برای حضور در ایران حق توحش می‌گرفت ملت ایران با رشادت‌های 33 ساله خود درس تاریخی به آنها داده‌اند تا دیگر با هیچ ملت آزاده چنین رفتارهای تحقیر‌آمیزی نداشته باشند.

سید‌شنوا اظهار داشت: شاهکار شهدای ما در به ارمغان آوردن استقلال، آزادی و عزت‌طلبی است که کمتر کسی می‌توانست تصور کند که در ایران وابسته زمان شاه استقلالی شکل بگیرد که در سایه آن ملت ما تودهنی بزرگی در صحنه‌های مختلف به امریکا و ایادی آنها وارد کند.

این مسئول با تجلیل از مقام صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران تصریح کرد: امام راحل از همان روزهای نخست شعار غلبه مستضعفان بر مستکبران را سر داده و تلاش کردند با تأسی به مکتب سید‌الشهدا ملت ایران را عاشورایی و حماسی ترغیب و تشویق به حضور در صحنه کنند.

مرام‌نامه شهدا عجین به تبعیت از خط ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو مجمع ایثارگران اردبیل در ادامه سخنان خود مقام شهدا را مقام شفاعت در حق امت اسلامی توصیف کرد و افزود: اگر امروز آثار بیش از یک میلیون شهید و ایثارگر در کشور جمع‌آوری شده و پیام و وصیت‌نامه آنها چاپ و انتشار یافته در همگی آنها شاهد سفارش شهدا به تبعیت از خط ولایت و اسلام هستیم.

سید‌شنوا در ادامه سخنان خود شهدا را بهترین شاگردان دانشگاه امام حسین (ع) و مجاهدان واقعی راه اسلام و خط قرآن کریم یاد کرد و گفت: ما امروز عزت، استقلال و داشته‌های خود را مدیون شهدا هستیم و به یقین تداوم راه شهدا تداوم عزت و مرام متعالی ما خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: امیدواریم با انجام خدمات و خدمتگزاری شایسته به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در روز قیامت شرمنده آنها نشویم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول