اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نگارخانه جهاد دانشگاهی قم

نمایشگاه «معنویت در هنر شهادت» برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه «معنویت در هنر شهادت» از سوی بسیج استادان دانشکده فنی و حرفه‌ای قم در نگارخانه دانشجویی شمسه، وابسته به جهاد دانشگاهی قم برپا شد.

نمایشگاه «معنویت در هنر شهادت» برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی قم، فاطمه متینی‌منش مسئول بسیج استادان دانشکده فنی و حرفه‌ای گفت: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هسته‌ای و چهلمین روز شهادت احمدی روشن برپا شده است.

وی افزود: این فراخوان به مناسبت هفته بسیج و مشخصا سالروز شهادت شهید شهریاری صورت گرفت و دانشجویان و استادان تعداد زیادی آثار ارسال کردند.

متینی‌منش تصریح کرد: این نمایشگاه با عنوان معنویت در هنر شهادت در نگارخانه شمسه، وابسته به جهاد دانشگاهی قم افتتاح شده است.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه در قالب آثار ارسالی با عنوان مقاله‌نویسی خوشنویسی و طراحی پوستر دایر شده و بیش از 40 اثر به نمایش درآمده است.

متینی‌منش با بیان اینکه بیش از 80 اثر با فراخوان اعلام شده به بسیج استادان ارسال شد تصریح کرد: دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور و فنی و حرفه‌ای بیشترین آثار را به جشنواره ارسال کردند که آثار برگزیده در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه 10 اسفند در نگارخانه دانشجویی شمسه واقع در خیابان شهید فاطمی، بین کوچه‌های 16 و 18 برقرار است.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول