اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دیوان عدالت اداری:

نباید به مسئولیت‎ها همانند یک طعمه نگریسته شود

خبرگزاری فارس: رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: مدیران و مسئولان نظام باید در خدمت‎رسانی صادقانه به مردم کمر همت ببندند و نباید به پست‎ها و مسئولیت‎ها همانند یک طعمه نگریسته شود.

نباید به مسئولیت‎ها همانند یک طعمه نگریسته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام محمدجعفر منتظری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها یک نظام اجرایی و مدیر مسائل کشور نبوده بلکه حامل یک مسئولیت جهانی است که آثار و تبعات این انقلاب امروز سطح منطقه را فرا گرفته و این امر بر هیچکس پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: دنیای استکبار که با نواهای مختلفی همچون جنگ، مبارزات مسلحانه و انواع توطئه‎هایی که علیه انقلاب اسلامی ایران برنامه‎ریزی می‎کرد چندی پیش رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا صریحا اعلام کرد ما در برابر ایران تسلیم شده‎ایم و باید جنگ را کنار گذاشت و از طریق مذاکرات دیپلماتیک مشکلات را برطرف کرد.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور با تاکید بر اینکه شرایط داخلی، منطقه‎ای و جایگاه بین‎المللی نظام جمهوری اسلامی ایران رسالت مسئولان و خدمت‎گزاران انقلاب را سنگین‎تر می‌کند بیان کرد: مردمی که با حضور خود در 22 بهمن و در 12 اسفند با فاصله 20 روز آثار عجیبی در دنیا به نمایش گذاشتند لایق شایسته‎ترین خدمت‌گزاری هستند.

منتظری متذکر شد: اگر همه ما به‎ عنوان مسئولان و خدمتگزاران این جامعه در پست‎های مختلفی که قرار داریم این موضوع که پست‎ها را باید نوعی امانت در نزد خود بپنداریم آن هم امانت مملکتی که وارث خون هزاران شهید و صلابت هزاران جانباز و ایثارگر است اینها ما را ملزم می‎کند تا تکلیف خود را نسبت به این انقلاب و ملت سرافراز ایران اسلامی به خوبی ادا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مدیران و مسئولان باید بدانند مسئولیتی که به آنها سپرده شده منبع درآمد و مرکز کسب و کار نیست بلکه امانتی است که باید به خوبی در آن انجام وظیفه کرد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول