اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی ری‌ـ4

لنکرانی: جریان حاشیه‌ساز دولت روند خدمت‌رسانی را دچار نقصان کرد

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی، تلاش‌های شبانه‌‌روزی و حرکت به سمت مستضعفان را از ویژگی‌های دولت نهم و دهم دانست و گفت: در دولت دهم جریان حاشیه‌ساز دولت سبب شد روند خدمت‌رسانی دچار نقصان شود.

لنکرانی: جریان حاشیه‌ساز دولت روند خدمت‌رسانی را دچار نقصان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، باقر لنکرانی در همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شهرستان ری با اشاره به علت تشکیل جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: حجج‌الاسلام آقایان روح‌الله حسینیان و حمید رسایی، مهدی کوچک‌زاده و ... پیش از این مجلس فراکسیون انقلاب اسلامی را به‌منظور دفاع از مبادی تشکیل داده بودند و بنایی بر حضور اجتماعی نداشتیم تا اینکه ماجرای 11 روز خانه‌نشینی رئیس جمهور پیش آمد و پس از آن به توصیه بعضی از بزرگان مبنی بر عدم سکوت و محول کردن بعضی از وظایف، اجتماع بزرگی تشکیل دادیم.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: در فضایی که حس می‌شد تعللی در پرچم‌داری بعضی از فعالان سال 83 و 88 و حماسه‌سازان 9 دی ایجاد شده، خیلی‌ها می‌خواستند از فرصت پیش آمده سوء استفاده کنند و این فعالان را از مسیر انقلاب خارج کنند، این جبهه به پیشنهاد آیت‌الله مصباح تشکیل و به توصیه ایشان جبهه پایداری انقلاب اسلامی نام گرفت.

وی در ادامه افزود: به فرموده آیت‌الله مصباح «خیلی‌ها ربنا‌الله می‌گویند ولی قرآن می‌فرماید برای آنها که پایداری کردند ملائک نازل شد».

لنکرانی نقطه آغاز جبهه پایداری انقلاب اسلامی را ششم مرداد ماه سال جاری دانست و گفت: نخستین جلسه جبهه در شهریور ماه برگزار شد و ما از ابتدا گفتیم جبهه انتخاباتی نیستیم و یک جبهه گفتمان هستیم ولی در انتخابات حرف داریم.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: در همان ابتدا که قرار بود جبهه واحدی شکل بگیرد گروه دیگر اعتقاد داشتند که افراد مجرب و سیاسی که در فتنه 88 موضع نداشتند نیز بیایند و ما این را قبول نداشتیم و بعضی‌ها به ما می‌گفتند شما نمی‌خواهید قدری کوتاه بیائید و ما پاسخ دادیم در بحث شخصی، ما هیچ دعوایی با هم نداریم اما در سیره انبیاء کسی که می‌خواهد در منصب اجتماعی قرار گیرد باید صلاحیت شرعی داشته باشد و باید مراقب بوده و افراد اصلح را بشناسیم و این محل اختلاف شد.

وی ادامه داد: تاکید جبهه پایداری انقلاب اسلامی این است که باید اصلح را انتخاب کنیم اما دوستان دیگر ما می‌گفتند کسانی را که رای می‌آورند را گردهم جمع کنیم و ما همچنان بر این اعتقاد بودیم که باید اصلح انتخاب شود که این موضوع هم محل اختلاف بود.

لنکرانی تاکید کرد: در جبهه متحد در بحث نظرات اقتصادی ما شاهد نظرات مختلفی از جمله اقتصاد آزاد و لیبرالیسم هم هستیم و ما گفتیم فهرستی که می‌خواهد برود مجلس باید برنامه‌های خاصی را پیگیری کند و برای این مهم نمی‌شود نظرات متناقض داشته باشیم.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به مشترکات جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: در میان جبهه متحد اصولگرایان افرادی بودند که با این نظرات موافق بودند و در حال حاضر در لیست ما نیز حضور دارند و به همین دلیل ما در لیست تهران شاهد این هستیم که پنج نفر از نامزدها در دو لیست مشترک هستند و در سراسر کشور مشترکات ما بیش از 60 درصد است و از معیارهای ما این نبود که افراد ارتباط تام با جبهه داشته باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: ما نام حجت‌الاسلام آقاتهرانی که از نمایندگان موفق مجلس هشتم بودند را در جبهه متحد نمی‌بینیم.

لنکرانی در ارتباط با جریان انحرافی و موضع‌گیری دولت عنوان کرد: باید برخورد و نقد منصفانه داشته باشیم و نباید قبیله‌ای با این قضیه برخورد کنیم زیرا رهبر معظم انقلاب فرمودند منصفانه نقد کنید و باید گفت تلاش برای خدمت‌رسانی در دولت نهم و دهم بسیار متمایز با دولت‌های قبل بوده و این از نکات ارزشمند دولت است همچنین سفرهای استانی و تلاش‌های شبانه‌روزی و حرکت به سمت مستضعفین از ابتکارات این دولت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی د‌ولت نهم خاطرنشان کرد: در دولت دهم جریان حاشیه‌ساز دولت، روند خدمت‌رسانی را دچار نقصان کرد همچنین در موضوع نرخ ارز و طلا مسائل 20 روز به‌طول انجامید هر چند که ما می‌دانیم که تحریم‌ها و تلاش‌های یهودیان در این موضوع دست داشته است اما توقع از دولت خدمتگزار حضور سریع‌تر و موثرتر بود و ما این طولانی شدن موضوع نرخ ارز و طلا را متوجه جریان حاشیه‌ساز دولت می‌دانیم.

وی در ادامه تاکید کرد: انتقاد دیگر به جریان حاشیه‌ساز این است که افراد خیال می‌کنند چون در مرحله اجرا قرار دارند می‌توانند نظریه‌پردازی دینی کنند در حالی که ما در مسائل دینی، علما و فقهای توانمندی داریم که در راس آنها ولی فقیه قرار دارند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: جبهه پایداری به‌دنبال نقد منصفانه است و علاوه بر اینکه پیشرفت‌ها را پررنگ می‌کند ضعف‌ها را نیز یادآور می‌شود.

این گزارش حاکی است، همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام محمدناصر سقای بی‌ریا و قاسم روانبخش، مهدی کوچک‌زاده، باقر لنکرانی، حسن حمیدزاده، محمد سلیمانی، حسین طلا، فرهاد جوانمردی، علی خطیبی، فاطمه آلیا، زهره سادات لاجوردی و بتول نامجو در شهرستان ری برگزار شد.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول