اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمانی در خطاب به بازندگان انتخاباتی

راه خدمت‌رسانی به نظام فراوان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب خطاب به بازندگان انتخابات نهمین دوره مجلس گفت: راه خدمت رسانی به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران فراوان است.

راه خدمت‌رسانی به نظام فراوان است

حجت‌الاسلام جواد قهرمانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت یک توفیق الهی است که نصیب انسان می‌شود.

وی تصریح کرد: افراد در نظام جمهوری اسلامی ایران سربازی هستند که در پستی مشغول خدمت به نظام هستند و اگر پست آنها تغییر کنند باز از خدمت به نظام دست بر  نخواهند داشت.

این مسئول افزود: طبیعی است در انتخابات برای افرادی زمینه خدمت در مجلس فراهم نشود ولی این افراد نباید خود را جدای از نظام بدانند.

قهرمانی با بیان اینکه از طریق انتخابات زمینه‌ای برای خدمت‌رسانی در نظام برای افرادی ایجاد شده بود که امروز شاید این پست از آنها صلب شده است، خاطرنشان کرد: راه خدمت‌رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی باز است و این افراد می‌تواند در بخش‌های دیگری از جامعه برای نظام و مردم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه اگر توفیق خدمت در مجلس از افرادی صلب شده است بدون شک توفیق خدمت دیگری برای او ایجاد شده است، اظهار داشت: مجلس یکی از زمینه‌های خدمت‌رسانی به نظام است و نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه‌های زیادی برای خدمت‌رسانی دارد.

این مسئول تصریح کرد: اگر با اخلاق و رفتار اسلامی و دید اسلامی بزرگ شویم این مسائل برای ما عادی خواهد بود.

قهرمانی با بیان اینکه با تعویض پست‌ها زمینه فعالیت برای افراد دیگر فراهم می‌شود، افزود: تنوع و تغییر شغل‌ها برای افراد مفید است چرا که امکان دارد استعدادهای افراد در زمینه‌های مختلف وجود داشته باشد که تغییر پست و موقعیت شغلی آنها این استعدادها در فرد شکوفا می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول