اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان یزد:

بهزیستی یزد 2300 واحد مسکونی برای مددجویان می‌سازد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به تعهدات بهزیستی یزد در بخش مسکن گفت: بهزیستی از سال 89 تا پایان سال 91 بیش از 2هزار و 300 واحد مسکونی برای مددجویان احداث می‌کند.

بهزیستی یزد 2300 واحد مسکونی برای مددجویان می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدحسین رحیمی‌نسب صبح امروز در پنجمین گردهمایی مشترک معاونان پشتیبانی، منابع انسانی و ذی‌حسابان سازمان بهزیستی استان‌های کشور در یزد با اشاره به واگذاری خدمات بهزیستی به بخش خصوصی اظهار داشت: این فعالیت‌ها که توسط 673 مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی انجام می‌شود، 85 درصد فعالیت‌های بهزیستی را پوشش می‌دهد.

وی در مورد تعداد مددجویان زیر پوشش بهزیستی در استان یزد بیان کرد: 25 هزار مددجو زیرپوشش بهزیستی در بخش اجتماعی هستند که از این تعداد 310 نفر دانشجو و هزار و 600 نفر دانش‌آموز هستند. 330 مهد کودک تحت نظارت بهزیستی در استان یزد فعالیت دارند که به 11 هزار نفر از کودکان استان خدمات آموزشی ارائه می‌دهند.

رحیمی نسب تعداد مددجویان زیر پوشش بهزیستی در حوزه توانبخشی را  بیش از 20 هزار نفر ذکر کرد و یادآور شد: از این تعداد یک‌هزار و 168 نفر دانشجو هستند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد در مورد وضعیت اشتغال مددجویان زیر پوشش بهزیستی یزد نیز اظهار داشت: در حال حاضر زمینه اشتغال یک‌هزار و 158 نفر در بهزیستی و مراکز همسو با بهزیستی قطعی شده که این تعداد از تعهد استانی بالاتر است.

وی با اشاره به تحویل یک‌هزار و 800 واحد مسکونی به معلولان و مددجویان زیر پوشش بهزیستی تا دهه فجر امسال خاطرنشان کرد: تعهد بهزیستی در زمینه ساخت مسکن مددجویان تعداد 2هزار و 329 واحد مسکونی از سال 89 تا سال 91 است.

رحیمی‌نسب افزود: در بخش عمرانی نیز از سال 89 تاکنون 11 هزار و 500 متر زیربنا ساخته شده است که این میزان جدا از واحدهای مسکونی ساخته شده توسط بهزیستی است.

استاندار یزد نیز در این همایش با اشاره به پاسخگویی بالای بهزیستی به ارباب رجوع گفت: سرریز ملاقات‌های مردمی از سوی بهزیستی به استانداری بسیار کم است و این به دلیل پاسخگویی خوب بهزیستی به مراجعان است.

محمدرضا فلاح‌زاده با اشاره به فعالیت‌های بهزیستی، خواستار تقویت مشاوره در حوزه آموزش و مشاوره شد و اظهار داشت: خانواده به عنوان پایگاه دین و زندگی در جامعه باید تقویت شود.

وی با اشاره به رشد فرهنگ فردگرایی در جامعه، خواستار تقویت فرهنگ جمع‌گرایی در سطح جامعه شد و ادامه داد: فرهنگ جمع‌گرایی جزو آموزه‌های دینی است که باید در جامعه تقویت شود.

وی گسترش نقش مردم در حوزه آموزش را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: تشکیل گروه‌های محلی بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

پنجمین گردهمایی معاونان بهزیستی کشور با هدف جمع‌بندی عملکرد سال جاری بهزیستی و برنامه‌ریزی برای سال آینده صبح امروز در یزد آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول