اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

با افزایش غیر منطقی قیمت‌ها به شدت برخورد می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در آستانه شب عید و افزایش تقاضا برای خرید برخی کالاها، با افزایش غیر منطقی قیمت‌ها به شدت برخورد می‌شود.

با افزایش غیر منطقی قیمت‌ها به شدت برخورد می‌شود

محمد زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نظارتی نوروز 91، بر نحوه عرضه، قیمت‌گذاری و ... نظارت ویژه انجام می‌شود و با افزایش غیر منطقی قیمت‌ها به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: با افزایش درخواست نسبت به دریافت برخی کالاها و خدمات، عده‌ای به صورت خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کالاها می‌کنند که این افراد متخلف هستند و با متخلفان برابر قانون رفتار خواهد شد.

زارع خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل بر قیمت، رسیدگی سریع به شکایات و گزارش‌های مردمی و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها با هدف افزایش رضایت عمومی در استان با جدیت دنبال می‌شود و تمامی بازرسان و ناظران افتخاری نیز به منظور پاسخ‌گویی سریع‌تر به مسائل و مشکلات مردم در این زمینه آماده همکاری هستند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد هم‌چنین در اجرای طرح نظارتی نوروز سال 91 به کلیه کارشناسان و بازرسان تأکید کرد: به موضوع افزایش قیمت‌ها حساسیت ویژه‌ای نشان داده و اقدامات مؤثر را انجام دهند.

وی یادآور شد: بیشترین شکایات مردمی ارائه شده به واحد نظارت و بازرسی، افزایش غیر منطقی قیمت‌هاست که ناظران و بازرسان این سازمان به این موضوع با دقت و حساسیت بیشتری نگاه خواهند کرد.

زارع از امکان مشاهده قیمت محصولات بیش از هزار و 500 واحد تولیدی و توزیعی در سایت سازمان حمایت به آدرسir www.124. خبر داد و گفت: با اقدامات لازم برای تکمیل اطلاعات و درج قیمت این محصولات در سامانه 124 توسط همکاران سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، امکان رصد و کنترل قیمت‌ها برای مردم فراهم است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول