اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهیابی 2 فیلم اردبیل به سومین جشنواره آثار مراکز استانی

خبرگزاری فارس: دو فیلم از اردبیل به مرحله نهایی جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری راه یافت.

راهیابی 2 فیلم اردبیل به سومین جشنواره آثار مراکز استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل از راهیابی دو فیلم کوتاه حوزه هنری این استان به مرحله نهایی سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری خبر داد.

حسن قهرمانی اظهار داشت: فیلم کوتاه داستانی بچه مرز به کارگردانی رضا جمالی و خواب گندم به کارگردانی غریب منوچهری به مرحله نهایی جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری راه یافته‌اند.

این مسئول یادآور شد: از حوزه هنری استان اردبیل 26 فیلم تولیدی در بخش‌های مستند، داستانی و پویانمایی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از این میان فیلم کوتاه داستانی بچه مرز و خواب گندم به مرحله نهایی داوری هنرهای تصویری این جشنواره راه یافت.

جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در بخش‌های تازه‌های نشر، رسانه‌های دیجیتال، هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری، هنرهای نمایشی، ادبیات، موسیقی و مطالعات و فرهنگ پایداری اردیبهشت 1391 در کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول