اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم‌های صنعتی خبر داد

اجرای همزمان جشنواره فیلم‌های صنعتی در مازندران و تهران

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره فیلم‌های صنعتی در مازندران از اجرای همزمان جشنواره فیلم‌های صنعتی در مازندران و تهران خبر داد.

اجرای همزمان جشنواره فیلم‌های صنعتی در مازندران و تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی قربانپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: بهره‌گیری صنعت از جذابیت و تاثیرگذاری هنر سینما رهاوردهای پرباری برای رونق تولید و شکوفایی صنایع به همراه خواهد داشت.

دبیر جشنواره فیلم‌های صنعتی در مازندران گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای توسعه صنعتی مازندران، هنوز به پیشرفت مطلوب در این عرصه مهم اقتصادی دست نیافته‌ایم و سینما می‌تواند فرهنگ‌ساز خلاقیت، نوآوری و تحرک صنعتی در این استان باشد.

این فعال سینمایی مازندران خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی و مردم هنوز با ویژگی‌های رسانه‌ای به نام فیلم صنعتی آشنا نیستند بنابراین برگزاری رویدادی با محور سینما و صنعت در مازندران یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: دومین جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی همزمان با تهران در اردیبهشت سال آتی در مازندران برگزار می‌شود تا مازندران نیز بتواند از پیوند سینما و صنعت بهره مند شود.

این فیلمساز مازندرانی که برگزاری جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش  را در استان و تقویم سینمایی کشور پایه‌ریزی کرده، اضافه کرد: مازندران از قابلیت‌های بسیاری برای میزبانی جشنواره‌های سینمایی ملی و بین‌المللی برخوردار است که در صورت فراهم بودن بسترهای لازم می‌توانند در سطح کیفی بالایی برگزار شوند.

وی تصریح کرد: جشنواره فیلم‌های صنعتی و با حضور چهره‌های شاخص و برجسته سینمای ایران در چند شهر مازندران برگزار می‌شود و دبیرخانه جشنواره نیز فعالیت خود را در بابل آغاز کرده است.

این کارگردان مازندرانی به نقش مدیران و مجموعه‌های صنعتی در برگزاری مطلوب جشنواره اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف اساسی جشنواره، آشنایی مدیران صنایع با مفهوم واقعی و جذاب فیلم‌های صنعتی است.

وی تصریح کرد: آثار ارزشمند و حرفه‌ای که در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود، تغییر نگرش مدیران و فعالان اقتصادی را نسبت به کاربرد سینما به همراه خواهد داشت.

قربانپور در پایان از همراهی و توجه جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف برای برگزاری همزمان این رویداد در مازندران قدردانی کرد و این جشنواره را یک فرصت برای رونق صنعت در مازندران برشمرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول